رییس کارگروه اقتصادی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه:

نظارت بر قیمت‌گذاری کالا‌ها مطالبه جدی مردم از دستگاه‌های نظارتی است

رییس کارگروه اقتصادی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه گفت: این مردم همان مردمی هستند که در عرصه‌های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام بوده و در صحنه‌های حساس کشور را یاری دادند و امروز این حقشان نیست که در این شرایط نابسامان اقتصادی عده‌ای سودجو بر اوضاع معیشتی آن‌ها فشار بیاورند.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۷۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، حسین جهانشیری در مجمع عالی بسیج شهرستان تربت حیدریه با بیان اینکه ضعف دستگاه‌های نظارتی بر قیمت گذاری کالا‌ها باعث شده تا عده‌ای عمده فروش از این بستر سوء استفاده کنند، افزود: انتظار بر این است که دستگاه‌های نظارتی نظارت بهتر و منسجم تری بر تنظیم بازار و قیمت گذاری کالا‌ها داشته باشند و این مطالبه جدی و بحق مردم است.

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که همه اقلام مصرفی و کالا‌های اساسی در سطح بازار وجود داد هجوم مردم برای خرید بیش از اندازه میزان مصرف، همان عملیات روانی است که دشمن به راه انداخته که خنثی سازی آن نیازمند آگاهی، اطلاع رسانی و تبلیغات است.

رییس کارگروه اقتصاد مجمع عالی بسیج درادامه بیان داشت:بازاریان در پازل دشمن بازی نکنند: امروز نباید بازاریان و اصناف در پازل دشمن بازی کنند و لذا می‌بینیم برخی بازاری نما‌ها از این بستر سوء استفاده می‌کنند و به حیثیت بازار خدشه وارد می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: تمام کالا‌های اساسی و اقلام مصرفی مردم وجود دارد، وطبق گفته‌های رییس شورای اسلامی شهرتربت حیدریه طی امروز و فردا ۴۰ تن روغن جامد در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار