فرمانده سپاه امام رضا (ع):

زانو زدن استکبار مقابل نظام اسلامی ثمره روحیه شهادت طلبی است/ قدرت هسته‌ای از انحصار استکبار خارج شده است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: قدرت و فناوری هسته‌ای در رأس همه علوم است که از انحصار استکبار خارج شده است.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۲۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزای بسیج  از خراسان رضوی؛ سردار نظری در مراسم یادواره سرداران و ۱۶۰ شهید شهرستان چناران که در جوارمزار شهدای گمنام در پارک ملت این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هدف شهدای عزیز کربلا معرفی چهره یزید و حفظ اسلام و ارزش‌های آن و بیدار کردن مردم آن زمان از غفلت و جهالت بود.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز برای حفظ و بقای نظام مقدس اسلامی در جبهه حاضر شدند و به شهادت رسیدند.
 
وی ابراز داشت: آنچه که خیلی حائز اهمیت است و ماندگاری دارد و همه مابه واسطه آن در اینگونه مراسم حاضر می‌شویم و این مجالس را برگزار و ابراز ارادت به مقام شهید می‌کنیم نتیجه عمل شهید برای آیندگان است.
 
نظری گفت: شهید وقتی به شهادت می‌رسد چراغی روشن می‌شود؛ شاخص‌هایی بوجود می‌آید که با نورافشانی این چراغ و بوجود آمدن این شاخص‌ها آیندگان مسیر خود را گم نخواهندکرد.
 
وی ابراز داشت: شهدا شئون متعددی دارند اما یکی از شئون شهدا هدایت‌گری است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: شأن افشائی شهدا از دیگر شئون آنان است که غبار از چهره حق می‌زداید اگر ظلم و ظالم چهره حق برخود پوشانده باشد آن‌ها را رسوا می‌کند و تمام این اتفاقات با شهادت رخ می‌دهد.
 
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی سنگر‌های استکبار جهانی را یکی پس از دیگری فتح می‌کند و امروز شاهدهستیم که روزی ما مجبور بودیم برای دفاع از نظام مقدس اسلامی در خاک خود بجنگیم، اما امروز این افتخار برای ماهست که همان جنگ را در کنار و گوشه مولود نامشروع و خبیث استکبار یعنی اسرائیل انجام می‌دهیم واین برای ما افتخار است.
 
نظری با بیان عزت‌مندی نظام مقدس اسلامی گفت: اگر استکبار علیرغم هیاهو‌ها و سروصدا‌ها و ادعا‌هایی که دارد در مقابل نظام انقلاب اسلامی زانو زده و مجبور است اقتدار ما را بپذیرد این ثمره روحیه شهادت طلبی و تمسک به مسیر شهدا وفرهنگ ایثار وشهادت است.
 
وی ادامه داد: امروز تفکر واندیشه انقلاب اسلامی به سرعت در حال تسخیر قلوب انسان‌های آزاده و مستقل و مشتاق حق است.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با برشمردن توطئه‌های دشمن از یکی از مهمترین این توطئه در جبهه فرهنگی نام برد و گفت: استکبار جهانی و ایادی آن در مسائل فرهنگی بسیار تلاش می‌کنند جامعه ما را دچار انحرافات فرهنگی کنند اما به فضل خداوند متعال و عنایات ائمه اطهار(ع) با برگزاری مراسمات اینچنینی ودیگر مراسمات به مانند مراسمات محرم و صفر و ماه مبارک رمضان وتشییع پیکر شهدا و یادواره‌های شهدا باز دریچه توبه بازشده و این جوانان به دامن انقلاب و نظام باز می‌گردند و این خاصیت جبهه حق است.
 
وی با بیان اینکه منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نمی‌باشیم گفت: دشمنان خیلی تلاش می‌کنند به واسطه مشکلات اقتصادی مردم را به خیابان‌ها بکشانند، اما نمی‌توانند چرا که مردم باوجود همه مشکلاتی که دارند و با وجود تمام گرفتاری‌هایی که تحمل می‌کنند علاقه خاصی به نظام دارند، چون این نظام یک نظام الهی و حق و بر پایه خون شهدا استوار است و مردم آنجا که احساس کنند حرکاتشان منجربه حذف نظام می‌شود از نظام دفاع می‌کنند .
 
فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امکانات نظامی پیشرفته استکبار گفت: استکبار امکانات نظامی بیشتری دارد، موشک بیشتری دارد صدالبته دلار‌های بیشتری هم دارد، رسانه هم زیاد دارد، عملیات فریب هم زیاد انجام می‌دهد و از گفتن دروغ هم ابائی ندارد، اما چرا در مقابل نظام اسلامی دچار استیصال می‌شود وهر آنچه راکه دارد به میدان می‌آورد جواب این سوالات این است و آن اینکه دشمن همه این پشتوانه‌ها را دارد، اما پشتوانه و قدرت معنوی ندارد وقتی قدرت معنوی نباشد با رفتن انگشت روی ماشه موشک دچار تزلزل می‌شود و اراده نمی‌کند.

وی گفت: آمریکاخیلی دلش میخواهد موشک‌های خود را روانه کند اما جرأت چنین کاری را نداردچرا؟ چون پشتوانه آنها ضعیف است پشتوانه معنوی ندارند در حالیکه در جبهه حق این پشتوانه قوی است، اراده‌ها بالاست، روحیه‌ها حداکثری است هرچندکه سختی هم باشد.
 
نظری همچنین افزود: در این شهرستان شهیدپرور که بنده افتخار درک کردن و همراهی برخی از این شهدای بزرگوار را دارم به همراه شما با شهدا میثاق می‌بندیم که پیروزی از آن جبهه حق است. سختی دارد اما آسانی هم در پی آن هست.
 
وی گفت: عقب نشینی استکبار در مقابل نظام اسلامی حاکی از قدرت و اقتدار سربازان، بسیجیان و نیرو‌های مسلح این نظام است و باقاطعیت اعلام می‌کنم که اقتدار نظام اسلامی به هیچ وجه خدشه پذیر نیست.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) باا شاره به دخالت‌های آمریکا در امورات دیگر کشورها گفت: روزگاری نه تنها آمریکائی‌ها بلکه ایادی آنان اراده می‌کردند کشور و نظام آن کشور را بهم می‌ریختند اما امروزقدرت و هیمنه کافی را ندارند.
 
نظری در پایان با اشاره به فناوری هسته‌ای گفت: قدرت و فناوری هسته‌ای در رأس همه علوم است که از انحصار استکبار خارج شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها