امام جمعه تربت حیدریه:

شهادت بزرگترین هدیه الهی برای مجاهدان فی سبیل الله است

امام جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: شهادت بزرگترین هدیه الهی برای مجاهدین در راه خداوند است که شهیدان بزرگوار ما در دوران دفاع مقدس با توجه به اخلاص ونیتی الهی که داشتند به آن نائل آمدند.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۸۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والسلمین عصمتی در جمع نیرو‌های مسلح شهرستان تربت حیدریه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیرو‌های مسلح سایر کشور‌ها یک تفاوت اساسی دارند وآن این است که رسیدن به قله کرامات انسانی را هدف و مقصود خود می‌دانند.

وی افزود: شهادت بزرگترین هدیه الهی برای مجاهدین در راه خداوند است که شهیدان بزرگوار ما در دوران دفاع مقدس با توجه به اخلاص ونیتی الهی که داشتند به آن نائل آمدند.

امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد:د فاع مقدس به ما آموخت که به معنای واقعی کلمه باید پاسدار ارزش‌های والای انقلاب و اسلام ناب باشیم و در راه آن از هیچگونه اقدامی دریغ نکرده و ایثار وفداکاری از خود نشان دهیم.

وی ادامه داد: طبق حدیث امام باقر و امام صادق (ع) اساس اسلام بر پنج چیز استوار است. (نماز، حج، زکات، ولایت وجهاد) که مهمتر از همه ولایت است چراکه با وجود ولایت است که ارزش‌های والای اسلامی والهی جامعه عمل خواهد پوشید.

حجت الاسلام والمسلمین عصمتی درا دامه بیان نمود: یکی از درس‌های فرهنگ دفاع مقدس برای نسل امروزی این است که باید به طور جد با جبهه باطل قتال کنیم و بدانیم که مکر دشمن بسیار ضعیف است و در ابتدا با یک هیمنه وارد عرصه می‌شود، ولی با ایستادگی، آگاهی، بصیرت وحضور در صحنه‌ی ما یقینا پیروزی از آن امت اسلام است چرا که این وعده‌ی الهی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها