همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در سپاه ناحیه حر مشهد برگزار شد

به همت دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد و با حضور دبیران امر به معروف حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه و با سخنرانی مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا (ع) همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۶۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در ابتدای همایش ضمن عرض خیر مقدم خدمت دبیران و شورا‌های امر به معروف حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر، به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروزی اشاره کرد و گفت: امروز نیاز جامعه به ارزش‌های دینی انقلابی و اهمیت بصیرت افزایی آمران به معروف و ناهیان از منکر با هوشیاری در برابر دشمنان انقلاب مورد توجه است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را واجب فراموش شده دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است که بسیجیان باید به این امر مهم توجه داشته باشند و در آن پیش قدم باشند.

در ادامه مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا (ع) گفت: پرداختن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر آنچه که در ماموریت سپاه و بسیج تعریف شده و برگرفته از وظایفی که در بحث پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر است، نگاه ما این است که در بین مردم این یک ماموریت تصور نشود بلکه پرداختن به این وظیفه مهم برگرفته از مبانی اعتقادی است و قوام دیگر واجبات الهی نیز در همین فریضه است.

سرهنگ پاسدار حجازیان تصریح کرد:درست است که امر به معروف یکی از مهمترین وظایف بسیج و سپاه است، اما اهمیت این موضوع آنقدر زیاد است که قرار نیست فقط به یک نهاد یا مجموعه واگذار شود و به طور کلی باید بدانیم که امر به معروف شامل همه مسائل اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... می‌شود و یک بحث خیلی وسیع است که نمی‌توان آن را به چند مسأله خاص محدود کرد.

گفتنی است؛ در ابتدای جلسه دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه حر مشهد؛ برادر بسیجی مکرم، گزارشی از فعالیت‌های شورا‌های امر به معروف حوزه‌های خواهر و برادر سپاه ناحیه حر و همچنین اجرای گشت‌های تذکر لسانی در محدوده ناحیه حر توسط بسیجیان بیان نمودند و در پایان همایش از ۶ نفر از دبیران امر به معروف و نهی از منکر و فعالان این عرصه با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها