مراسم بزرگداشت هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام دفاع مقدس در فریمان برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در دو شهر سفید سنگ و قلندرآباد فریمان با حضور امام جمعه و برخی مسئولان شهرستان فریمان و مردم خداجو و ولایتمدار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۷۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این مراسم گفت: شهدا با خود بصیرت همت و پشتکار آوردند لذا ما باید از روح آنان تاسی بگیریم و مدد بجوییم.

سردار حسینعلی یوسفعلیزاده گفت: باید این شهدای گمنام را بر روی چشمان خود جای دهیم و کاری بکنیم که همه به مقام والای آنان عرض ادب کنند.

وی افزود: تمام اعمال و رفتار ما باید هم جهت و همسو با شهدا باشد و خدای ناکرده در کنار این شهید بزرگوار اعمال لهو و لعب انجام نشود.

وی گفت: اگر از خودمان مراقبت نکنیم نتایج بدی را از خود برجای می‌گذاریم، همانطور که شمر جانباز سپاه امیرالمومنین (ع) در جنگ صفین بود، اما ضعف ایمان و بی بصیرتی او در صف دشمنان امام زمانش قرار داد.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: اگر در جامعه اسلامی امربه معروف و نهی از منکر انجام نشود، اراذل بر ما مسلط می‌شوند.

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۴۰، نماد کمال، اوج و پیشرفت است؛ لذا دشمنان ما چشم دیدن چهل سالگی انقلاب ما را نداشتند.

در ابتدای مراسم فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فریمان با بیان این که انقلاب ما برگرفته از قیام عاشورا و محرم و صفر است؛ گفت: شهدا اعتقاد راسخ به نصرت الهی و توکل به خداوند متعال داشتند.

سرهنگ پاسدار حسین شمس گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و ... تبعیت از مقام معظم رهبری و استفاده عملی از فرمایشات ایشان است.

در پایان مراسم سوگواری و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) به ویژه کاروان اسرای کربلا با حضور مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها