امام جمعه چناران:

امروز بسیج یک ارتش بزرگ در منطقه ایجاده کرده است

امام جمعه چناران گفت: امروز بسیج یک ارتش بزرگ در منطقه ایجاده کرده است و آماده می‌شویم تا یک حکومت اسلامی جهانی با رهبریت حضرت، ولی عصر (عج) ایجاد شود.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۲۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین تاجی در رژه ۳۱ شهریور در اولین روز هفته دفاع مقدس در شهرستان چناران در آغاز این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی نمونه‌ای از عاشورا بود و به همین دلیل دشمن نتوانست به اهداف خود برسد.
 
وی ادامه داد: در زمان آغاز جنگ خبرنگار فرانسوی مصاحبه‌ای با صدام داشت و صدام با برآورد‌های اوضاع ایران اذعان داشت که ۳ روزه اهواز را فتح خواهیم کرد و هفته‌ آینده در تهران با شما مصاحبه خواهم داشت، با این نگاه آمدند و قصد تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند که رشد کلی نظام اسلامی و ایران اسلامی باعث شد که دشمنان ما به هیچ کدام از اهداف خود نرسند و به همین دلیل ما پیروز شدیم.

امام جمعه چناران در ادامه دلایل حمله صدام به ایران را اوضاع نابسامان و به هم ریخته ایران در اوایل شکل گیری انقلاب اسلامی و اختلاف بر سر اروند ود و چند جزیره کوچک دانست و گفت:  از طرفی دیگر اهداف دشمنان اسلام از بین بردن انقلاب اسلامی که با تفکر شیعی و اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفت، بود و این زمان بهترین فرصت برای دشمنان نظام اسلامی به خصوص آمریکا بود که از عراق برای حمله به ایران حمایت کنند.

حجت الاسلام تاجی نیز در این برنامه به برکات ۸ سال دفاع مقدس و آیه شریفه کُتِبَ عَلَیْکُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ کُرْهٌ لَّکُمْ... اشاره کرد و گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی هزینه‌های زیادی را برای جمهوری اسلامی ایران داشت، اما در مقابل دستاور‌ها و پیشرفت‌هایی مختلفی در عرصه‌های داخلی، خارجی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی، علمی، نظامی، فن آوری و ... داشته ایم و تفکر بسیجی را از افغانستان تا پاکستان، عراق، فلسطین، سوریه و یمن پهن کرده ایم و امروز بسیج یک ارتش بزرگ در منطقه ایجاده کرده است و آماده می‌شویم تا  یک حکومت اسلامی جهانی با رهبریت حضرت، ولی عصر (عج) ایجاد شود.
 
وی نیز گفت: امروز اگر دنیا از لحاظ گفتمان بین المللی خواسته‌های ایران اسلامی را پذیرفته ناشی از مقاومت و مکتب شهادت این کشور است.

امام جمعه شهرستان یادآور شد: ما باید قدردان خون شهیدان باشیم چرا که به برکت خون شهدا امروزه کشورمان علاوه بر توسعه علمی به اقتدار نظامی رسیده و می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها