نمایشگاه «یادیاران» در خوشاب برپا شد

نمایشگاه «یادیاران» در خوشاب به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور کلیه فرمانده سپاه مسئولین، مردم و بسیجیان شهرستان افتتاح و مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۲۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضویٰ؛ این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط حوزه‌های مرکزی برادران و خواهران ناحیه خوشاب، در زمینی به وسعت ۲ هزار متر مربع و با ۹ غرفه نمایشگاهی ایجاد که یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس می‌باشد.
 
از قسمت‌های مختلف در این نمایشگاه می‌توان به غرفه محرمٰٰ، خاکریز خاطرات، پل عبور وبرکه غواصانٰ، میدان مینٰ، میدان ادوات جنگیٰ، کانال کمیل، معراج الشهدا، غرفه مدافعان حرم، حسینیه شهدا و غرفه‌های اقتصاد مقاومتی با محتوای لوازم تحریر ایرانیٰ، صنایع دستی شهرستان، تولیدات کشاورزی و ... اشاره نمود.

فرمانده سپاه خوشاب در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدسٰ، وجود امنیت در ایران اسلامی را ثمره رشادت‌های رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس دانست و تشریح نمود: با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تکیه بر رهنمود‌های مقام عظمای ولایت می‌توان ادامه دهنده راه رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل باشیم.

وی ضمن قدردانی از بسیجیان برگزار کننده این نمایشگاه، اجرای چنین طرح‌هایی را با برکت و موجب بالا بردن روحیه شهادت طلبی بسیجیان و عموم مردم دانست.

در این مراسم  آزاد، جانباز و راوی دفاع مقدس به بیان خاطراتی از جنگ تحمیلی پرداخته و ایمان به خدا را یکی از سلاح‌های غیبی دفاع مقدس عنوان کرد.

در ادامه مسئول فرهنگی نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه از سی و یکم شهریور ماه تا پایان هفته دفاع مقدس پذیرای بازدیدکنندگان گرامی در دو نوبت صبح و عصر می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها