با حضور باشکوه مردم شهیدپرور تربت حیدریه برگزار شد:

تشیع و خاکسپاری پیکر مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس در تربت حیدریه

مردم ولایتمدار تربت حیدریه در صبح روز یازدهم محرم، پنج شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس را تا دروازه بهشت بدرقه کردند.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۱۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آئین تشیع و خاکسپاری پنج شهید گمنام دفاع مقدس بصورت همزمان در شهر‌های رباط سنگ، کدکن و تربت حیدریه با حضور آحاد مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسوولان نظامی و اداری از محل میدان شهدا تا میدان مرکزی برگزار شد.

بر اساس این گزارش پیکر یکی از این شهدا برای تدفین و خاکسپاری به کوی سازمانی منازل تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش مقابل مسجد صاحب الزمان عجل الله و دو شهید دیگر به پارک زائر شهر رباط سنگ و همچنین دو شهید به پارک، ولی عصر عجل الله شهر کدکن منتقل شدند.

این شهدا بترتیب ۱۷، ۱۸، ۲۴، ۱۷ و ۱۸ ساله در مناطق عملیاتی فاو، عملیات ایضایی والفجر ۸، جزیره بوارین، شرق بصره و زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تاپیش از این ۱۳ شهید گمنام به ترتیب در پارک جنگلی پیشکوه، دانشگاه آزاد اسلامی، شهر بایگ و گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم تربت حیدریه دفن شدند که با پنج شهید گمنام امروز مجموع شهدای گمنام تربت حیدریه به ۱۸ شهید رسید.

تربت حیدریه ۶۷۵ شهید، ۲۵۰۰ جانباز و ۱۴۱ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها