فرمانده ناحیه سپاه دیر :

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های شهیدان و ایثارگران است

بوشهر-فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های شهیدان وایثارگران است.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۷۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، سرهنگ عیسی داوریان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته از برگزاری ۱۲۰ برنامه دفاعی، اجتماعی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی، عمرانی و بصیرت‌افزایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر خبر داد.

 داوریان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و ۸ سال جنگ تحمیلی، گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس کلاس درسی برای امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی افزود: توکل و ایمان به خدا 2 عامل اصلی در پیروزی رزمندگان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه،در هفته دفاع مقدس، ۱۲۰ برنامه با شعار«ما توانستیم» در دیر برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۱۲۰ برنامه اجرایی در تمامی رده های سپاه و بسیج برگزار می شود که ۷۵برنامه شاخص و ۷ برنامه ویژه است.

سرهنگ داوریان با اشاره به اینکه دفاع مقدس موجب شگفتی تئوریسین‌های غربی شد به گونه‌ای که عملیات های ما اکنون در دانشگاه های مطرح جهان تدریس می شود،افزود:هشت سال دفاع مقدس برگ زرین تاریخ  انقلاب اسلامی است که  نسل های آینده باید با آن آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا شهرستان دیر با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر، گفت: رژه نیروهای مسلح در کنار ساحل خلیج فارس، بزرگداشت روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه، همایش موج افتخار و بررسی نقش شهرستان دیر در عملیات های دریایی دفاع مقدس به همراه تجلیل از خانواده شهید بکران با سخنرانی سردار رزمجو در هفته دفاع مقدس در دیر برگزار خواهد شد.

وی،گفت: همایش بزرگداشت فرماندهان شهید شهرستان در بردخون، همایش نقش زن در دفاع مقدس و تجلیل از مادران حماسه افرین و همایش همکلاسی آسمانی و بزرگداشت شهدای دانش اموز از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در دیر خواهد بود.

داوریان از اعزام  هشت گروه جهادی با محوریت محرومیت‌زدایی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان دیر خبر داد و افزود: پنج پایگاه مقاومت  در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان دیر، به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای خبر./

ارسال نظرات