رژه نیروهای مسلح در بندر دیر برگزار شد

بوشهر-همزمان با سی و یکم شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای سپاهی،انتظامی و بسیجی در ساحل نیلگون خلیج فارس در بندر دیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۷۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  فرمانده سپاه دیر در آیین رژه نیروهای مسلح شهرستان دیر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:این هفته یاد آور رشادت ها ،دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان و ولی نعمتان این نظام است.

 سرهنگ عیسی داوریان با تقدیر از حضور نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در مراسم رژه سی و یکم شهریورماه افزود: ارزش های دفاع مقدس باید به نسل کنونی منتقل شود.

فرماندار شهرستان دیر  با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم گفت: انقلاب و دفاع مقدس ما برگرفته از قیام عاشوراست.

حمزه اعتماد با اعلام اینکه دفاع مقدس انقلاب ما را بیمه کرد یاد آور شد:باید قدردان رزمندگان، امام و شهدا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.

وی ادامه داد: دشمن بداند که ما ذره ای از ارزش های اسلام و کشورمان کوتاه نمی آییم و مردم مقاوم ما در مقابل جنگ اقتصادی و روانی و عملی دشمنان هوشیار هستند و ایستادگی می کنند.

این مسئول با تأکید براینکه نباید بگذاریم مشکلات  و محدودیت ها ما را سست کند، گفت: امروز جامعه بیش از پیش به وحدت و انسجام همه گروه ها زیر پرچم رهبری نیازدارد.

اعتماد  با اشاره به اینکه تقویت توان دفاعی و نیروهای نظامی و امنیتی بسیاری ضروریست،بیان کرد: ما از دشمن هراسی نداریم و این دشمنان هستند که از نیروی ایمان ما بیمناک هستند.

وی افزود: با انسجام  وهمدلی از شرایط سخت کنونی عبور خواهیم کرد چرا که خون شهیدان ضامن این نظام مقدس است.

فرماندار دیر  با محکومیت حادثه تروریستی  امروز که در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز اتفاق افتاد ،خاطرنشان کرد: ما باید قدردان بسیج، سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی و اطلاعات باشیم.

وی تأکید کرد: پاسخ این حمله تروریستی دشمن در آن واحد داده خواهد شد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه وظیفه ما گرامیداشت و تکریم شهداست، اظهار کرد: برای مقابله با دشمن باید از نظر روحی و معنوی و توان رزمی آماده باشیم.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: تا زمانی که ما به دین و ارزش های مکتبی و دینی خود پایبند هستیم دشمن داریم لذا همواره  باید مقتدر باشیم.

وی گفت: حساسیت دشمن روی موشک های ما نشان می دهد که آن چه بازدارنده است اقتدار نظامی ماست البته حضور مردم در صحنه و حمایت از مسئولان و نظام اسلامی تعیین کننده است.

امام جمعه دیر ادامه داد: در این موقعیت حساس زمانی که دشمنان از طریق جنگ اقتصادی و روانی بدنبال به ستوه آوردن و تقابل مردم با نظام هستند، ملت ما باید بیدار و صبور باشد.

وی با اشاره به اینکه ملت ما با الهام از عاشورای حسینی 8 سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرد بیان داشت: امروز هم با الهام از صبر زینبی و استقامت اهلبیت امام حسین(ع) و بازماندگان شهدای کربلا در مقابل فشارهای  اقتصادی دشمن ایستادگی  و در برابر جنگ روانی دشمن بصیرت عباس بن علی را پیشه می کنیم.

حسینی تأکید کرد: با حفظ  عوامل پیروزی آفرین دوران دفاع مقدس یعنی روحیات معنوی، وحدت و اطاعت از رهبری می توانیم دشمن را بار دیگر شکست دهیم.

امام جمعه دیر با بیان اینکه اقدام تروریستی امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز از نظر نظامی هیچ ارزشی ندارد، عنوان کرد:  کمین زدن و از راه دور زنان و کودکان را نشانه  گرفتن  به معنای اقتدار نیست بلکه نشانه ترسو بودن و بزدلی آنهاست.

وی  خطاب به حامیان تروریست ها اضافه کرد:بدانید  صبر ایران اسلامی هم اندازه ای دارد و آن روزی که  احساس شود شما می خواهید جامعه ما را به ناامنی بکشانید بزرگترین ضربه را خواهید خورد و پاسخی کوبنده دریافت خواهید کرد.

حسینی در پایان یاد آور شد: امروز نیروهای مسلح ما، ارتش قهرمان، سپاه دلاور، بسیج همیشه در صحنه، نیروهای انتظامی تلاشگر و ملت هوشیار در صحنه هستند و اگر دستی به تجاوز به سوی این ملت دراز شود مردم آن دست را قطع خواهند کرد و پوزه دشمن را به خاک می مالند.

 انتهای خبر./

ارسال نظرات