خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در ناحیه بویین میاندشت

به گزارش خبر گزاری بسیج، فرماندهی ناحیه بسیج بویین میاندشت در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان پرداخت.
کد خبر: ۹۰۵۹۶۳۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

فرماندهی ناحیه بسیج بویین میاندشت در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان پرداخت.
سرگرد رحمانی صبح روز 3شنبه در جمع خبرنگاران گفت:بیش از 30 عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که البته تلاقی امسال آن با ماه محرم باعث شده برنامه های رنگ و بوی محرم نیز به خود بگیرند.
سرگردرحمانی ادامه داد: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس پیاده روی خانوادگی را خواهیم داشت و همچنین در همین روز مراسم عزاداری حسینی همزمان با سراسر کشور در تلفیق اموزه های محرم و دفاع مقدس در شهرستان بویین میاندشت نیز برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی، استقبال از دانشجویان دانشگاهها، دیدار از خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه،غبارروبی گلستانهای شهدای شهرستان ، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت، ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در حوزه های مختلف، افتتاح خانه های محروم و برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی و همچنین برگزاری یادواره شهدای شهرستانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.
رحمانی خاطرنشان کرد: در اثنای هفته دفاع مقدس و ماه محرم نیز برنامه ها و رزمایشات روشنگری با توجه به نیاز روز کشور و مسایل مبتلا به جامعه برگزار میشود و بیشتراز رهنمون های مقام معظم رهبری در اقناع مردم استفاده می شود.
فرمانده سپاه بویین میاندشت با تاکید براینکه هفته دفاع مقدس مختص به بسیج، سپاه و نیروهای نظامی نبوده و نیست، خواهان سهیم شدن ادارات، دستگاه های اجرایی، تشکل های مذهبی و مردمی برای گرامیداشت این هفته به منظور هرچه بیشتر برجسته کردن عزت آن شد.

ارسال نظرات