خبرهای داغ:
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در فلاورجان‌

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) از روز چهارشنبه به مدت سه روز در اردوگاه قدس فلاورجان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۷۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان ، سرهنگ پاسدارعلی فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج فلاورجان  در نشست خبری با اصحاب رسانه، پیرامون برگزاری رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) که درشهرستان فلاورجان برگزار میشود مطالبی بیان نمود.

سرهنگ پاسدارعلی فتحیان به نزدیکی سالروزدفاع مقدس با بیان اینکه این ایام یادآوررشادت، شهامت وایثارگری های مردم درهشت سال دفاع مقدس است، گفت:  مقارن شدن هفته دفاع مقدس وایام محرم وعاشورای حسینی را به فال نیک می گیریم چرا که رزمندگان وشهدای ما با الهام ازمکتب امام حسین(ع) توانستند پیروزمیدان باشند.

وی درادامه  با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ اقتدارعاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص)، دراردوگاه قدس بیان کرد: این رزمایش همزمان با سراسرکشور با هدف تقویت روحیه حمایت ازنظام و اثبات این‌که مردم حامی نظام هستند برگزارمی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با بیان اینکه رزمایش اقتدارعاشوراییان به استعداد سه گردان بیت المقدس درطی ۳ روز برگزارمی شود گفت: این رزمایش به صورت ستون کشی درچهارشهر،شهرستان فلاورجان آغاز و بعد از آن اعضای گردان ها به اردوگاه قدس شهرستان اعزام و با برنامه های تاکتیکی و دفاعی ادامه پیدا می کند ودر طول برگزاری رزمایش برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی وسخنرانی نیزپیش‌بینی‌شده شده است .

فتحیان درادامه با بیان اینکه دشمن ازطریق فشارهای اقتصادی و روانی درشبکه های اینترنتی درصدد است که التهابات اجتماعی و نارضایتی مردم را توسعه وساماندهی کند ومشکلاتی را برای نظام جمهوری اسلامی به وجود آورد که این رزمایش با نشان دادن وحدت باردیگرایستادگی ومقاومت اسلامی را به جهانیان ثابت کند.

وی با بیان اینکه درروز آخر نیزرزمایش میدانی بین سپاه وبسیج و نیروی انتظامی  همراه با شبیه سازی عملیات کنترل  ناآرامی های اجتماعی برگزار می‌گردد عنوان کرد: هدف دیگر رزمایش اقتدار عاشورایی این است که آمادگی فرزندان عاشورایی امروز را به همگان نشان دهیم  که درمقابل دسیسه‌های دشمن ایستادگی داشته واین خیال باطل است که استکبار بتواند ضربه ای  به ایران اسلامی وارد کند.

ارسال نظرات