خبرهای داغ:
در راستای طرح شهید رهنمون

اعزام اکیپ‌های بهداشتی درمانی به مناطق محروم عشایری شاهرود

مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود از اعزام اکیپ بهداشتی درمانی به مناطق محروم عشایری شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۵۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
جواد رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی خدمت رسانی محمدرسول الله (ص) با اشاره به اعزام اکیپ‌های بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم شهرستان شاهرود و میامی اظهار کرد: در راستای این رزمایش و در قالب طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی اکیپ‌های بهداشتی درمانی به مناطق عشایری شهرستان اعزام شدند.
وی افزود: این اکیپ‌ها به مناطق محروم روستا‌های عشایری چاه شیرین، چاه حسین و چاه یوسف بخش مرکزی شهرستان شاهرود اعزام و به مردم این مناطق خدمت بهداشتی و درمانی ارائه کردند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود با ارائه خدمات انجام شده گفت: در این اکیپ‌ها که پزشک عمومی و ماما و داروخانه سایر حضور داشت، ۵۸ مورد ویزیت پزشک عمومی،۱۳ نفر ویزیت مامایی، ۳۰ نفر ارائه خدمات تزریقات و پانسمان، ۱۱ نفر انجام تست قند خون، ارائه نسخه دارویی رایگان به ۷۱ نفر و توزیع بسته‌های بهداشتی بین ۴۸ خانواده این مناطق انجام شد.
رضوانی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه در قالب رزمایش جهادی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف شهرستان شاهرود با حضور پزشکان و پیراپزشکان ادامه دارد افزود: تلاش ما این است که این خدمات به نیازمندان و مناطق محروم ارائه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار