خبرهای داغ:
عضو ستاد سیره شهدا قم،

شهادت، کلمه رمز پیروزی ملت هاست

عضو ستاد سیره شهدا قم با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در پیروزی ملت ها گفت: شهادت کلمه رمز برای پیروزی است.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۸۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام صادقی در یادواره ۱۴ شهید روستای ابر در امامزاده محمد سراوین قطری بخش بسطام شهرستان شاهرود در سخنانی با اشاره به قیام ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۷ اظهار کرد: در ۱۷ شهریور به گفته جلادان داخلی ۱۲۰۰ نفر و مردم دو هزار نفر و فرمان دهندگان خارجی چهار هزار نفر شهید شدند.
وی افزود: امام راحل در ۱۸ شهریورماه یک روز بعد فرمود: این جبار سرنگون می‌شود و چهره ایران امروز گلگون است و راه امام علی و امام حسین اینچنین است و کاش خمینی در میان شما بود و در کنار شما در جبهه دفاع برای خدا کشته می‌شد و ملت ایران مطمئنا باشید دیر با زود پیروزی برای شماست و ۱۷ شهریور روز نوید پیروزی خون بر شمشیر است.
وی ادامه داد: امام راحل تاکید داشتند، شهادت کلمه رمز برای پیروزی است.
این راوی دفاع مقدس با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای ما تربیت شده مکتب ۱۷ شهریور و پشتوانه و تکیه گاه رهبر انقلاب اسلامی هستند.
صادقی با بیان اینکه اگر محبت علی را به فرزندان خود ندادی باید نگران باشی افزود: اگر محبت علی را دادی نگرانی ندارد، چون در احاطه فرهنگ علوی است و این فرهنگ مراقب است و نمونه آن شهدایی همچون چمران و بابایی است.
وی اضافه کرد: هر حرکت و تلاشی بی امام ابتر و ناکام است و تداوم انقلاب به برکت وجود ولایت فقیه است که در تبعیت از امام معصوم حرکت می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار