فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور خبر داد:

نمایش اقتدار بسیجیان نیشابور در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (۲) باحضور شانزده گردان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۰۴۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی گفت: این رزمایش هفته جاری همزمان با سراسر استان خراسان رضوی در دو مرحله که مرحله‌ی اول آن رزمایش گردان بیت المقدس و کوثر بوده و در مرحله‌ی دوم اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم می‌باشد در منطقه عمومی باغرود برگزار می‌گردد.

حسینی ادامه داد: هدف جدی این رزمایش، پیام وفاق، همبستگی و همدلی در جامعه اسلامی برای رفع مشکلات جامعه و مایوس سازی دشمن برای جلوگیری از هرگونه اقدام علیه ملت و نمایش قدرت مردم ایران است.

فرمانده بسیج نیشابور افزود: نقطه تجمع شهرستان و ستون کشی به سمت اردوگاه از ناحیه مقاومت بسیج تعریف شده انجام می‌شود، همچنین برنامه‌های شبانگاهی، رزم شبانه و تجمع با حضور مسوولان در آغاز رزمایش پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه هر گروه جهادی در عرصه‌های مختلف فعالیت خواهند داشت بیان کرد: ۱۵ گروه جهادی در قالب اردو‌های دو روزه سه روزه و هفت روزه باهدف خدمت رسانی به مناطق محروم وکم برخوردار و با شعار خدمت بی‌منت اعزام می‌شوند.
 
حسینی خاطر نشان کرد: رزمایش نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ از روز دوشنبه آغاز شده و به مدت ۲۴ ساعت در منطقه عمومی باغرود ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها