خبرهای داغ:
در راستای خدمت رسانی به جامعه صورت گرفت

مرمت و بهسازی خانه محرومین در روستای دیزج شاهرود

در راستای خدمت رسانی به جامعه به همت بسیجیان، مرمت و بهسازی خانه یکی از محرومین روستای دیزج شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۰۹۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گروه جهادی بسیجیان پایگاه قمربنی هاشم (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف در روستای دیزج مشغول مرمت و بهسازی منزل یکی از نیازمندان این روستا هستند.
در این راستا بسیجیان مشغول ساخت حمام و آشپزخانه و مرمت دست شویی و بازساری یک اتاق در این منزل مسکونی می‌باشند.
حسین ابوذری مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اینکه این منزل مسکونی برای یک بانوی سرپرست خانوار است افزود: به کمک خیرین و هیئت امنا امامزاده محمد روستای دیزج و اداره اوقاف و امورخیریه و دفتر آستان قدس رضوی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال مرمت و بهسازی می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب بر محرومیت زدایی و خدمت به مردم، بسیج سازندگی سپاه با کمک بسیجیان و نهاد‌ها و خیرین تلاش دارد تا به محرومین در اقساط نقاط شهرستان خدمت رسانی نماید و ساخت و مرمت و بهسازی منازل افراد کم درآمد و بی بضاعت در دستور کار است و توانسته ایم در این مسیر قدم‌هایی برداریم.
رضا ذوالفقاری عضو هیات امنا امامزاده محمد دیزج نیز در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه امامزادگان محل رجوع مردم هستند و تلاش یکی از مسئولیت‌های این نهاد فعالیت‌های فرهنگی و امدادی می‌باشد ما تلاش داریم تا بتوانیم با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در کمک به رفع محرومیت در جامعه تلاش نماییم و این فعالیت‌ها در این راستا می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: در راستای تکمیل این منزل مسکونی از خیرین کمک گرفته شد و با تلاش‌های فراوان و حضور بسیجیان و کمک نهاد‌ها توانستیم این پروژه را شروع نماییم و تا امروز مراحل ساخت و تکمیل این واحد مسکونی به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم که هر چه زودتر این منزل را آماده نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار