به همت سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه:

جلسه هفتگی هم‌اندیشی سیاسی کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد

به همت سیاسی دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه، جلسه هفتگی هم اندیشی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۲۵۴۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این برنامه که با حضور کلیه پایوران خواهر و برادر این ناحیه برگزار شد، در ابتدا پاسدار جواد عوض در خصوص فرقه ضاله یمانی سخنرانی کرده و روشنگری نمود.

در ادامه نیز سرهنگ دوم پاسدار علی رجبی در خصوص تحولات و فتوحات جبهه مقاومت در یمن بصیرت افزایی نموده و اظهار کرد: ارادت یمنی‌ها به امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب از سال‌های ابتدایی انقلاب بوده و تاکنون نیز ادامه دارد و همین موضوع است که باعث خشم روز افزون رژیم منحوس آل سعود شده است.

همچنین سروان پاسدار محسن فرستاده نیز بعنوان آخرین سخنران نکات مهمی را در خصوص فرقه یمانی و دامنه نفوذ آن‌ها در شهر تربت حیدریه و همچنین اهمیت روشنگری در خصوص آن را به حاضرین گوشزد نمود.

در پایان نیز حجت الاسلام آرمان مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه ناحیه ضمن جمع بندی مطالب سخنرانان، اظهرا امیدواری کرد که در آینده نزدیک در سپاه ناحیه تربت حیدریه شاهد این باشیم که هر پاسدار آن یک هادی سیاسی بوده و در هر جمع سیاسی بتواند روشنگری و بصیرت افزایی نموده و حرفی برای گفتن داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها