فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار:

بیش از ۴۵۲ بسته آموزشی به ارزش ۱۸۸ میلیون ریال بین دانش‌آموزان نیازمند رشتخوار توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار گفت: بیش از ۴۵۲بسته آموزشی به ارزش ۱۸۸ میلیون ریال در آستانه سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۳۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی یعقوبیان  عصر روز گذشته در حاشیه مراسم اهداء پک‌های آموزشی دانش آموزی در محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه این شهرستان، با تبریک اعیاد قربان و غدیر، گفت: به همت آستان قدس رضوی، و قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، با همکاری سپاه ناحیه رشتخوار و نهاد‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان بیش از ۴۵۲ بسته آموزشی به ارزش ۱۸۸ میلیون ریال در آستانه سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

یعقوبیان در ادامه با اشاره به اینکه این جشنواره همزمان با دهه امامت و ولایت در قالب جشنواره عید تا عید برگزار می‌شود، گفت: آستان قدس رضوی و قرارگاه ثامن الئمه نیروی زمینی سپاه در جشنواره عید تا عید با شعار مهر تحصیلی، مهر رضوی در بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان اقدام به توزیع بسته‌های مورد نیاز سال تحصیلی جدید کردند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار در ادامه افزود: در این جشنواره بیش از ۴۵۲ بسته دانش آموزی شامل کیف، دفتر، جعبه مداد رنگی و… به ارزش ریالی هر پک دانش آموزی ۴۰۰ هزار ریال توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به همکارای نهاد‌های کمیته امداد، امام خمینی (ره)، و بهزیستی این شهرستان گفت: دانش آموزان معرفی شده در این جشنواره، تحت پوشش نهاد‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان هستند.

در حاشیه این مراسم همچنین هنرمندان در جمع دانش آموزان به اجرای متفاوتی به نمایش طنز پهلوان پوریای ولی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها