خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دولت،

بهره برداری از هفت طرح مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان در شاهرود

هفت طرح عمرانی و تحقیقاتی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان با ۲۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال هزینه در چهارمین روز هفته دولت در شاهرود به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۵۱۰۶۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان مرکز شاهرود در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: ساختمان مرکز رشد واحد‌های فناور کشاورزی شاهوار با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته و تجهیز شده و اکنون پنج شرکت دانش بنیان در آن مستقر هستند.
احمد دزیانیان با اشاره به ساخت و تجهیز آزمایشگاه صنایع غذایی و میکروبیولوژی بخش تحقیقات فنی و مهندسی این مرکز، افزود: این آزمایشگاه با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و با مساحت ۱۱۰ متر مربع ساخته شده است.
وی تجهیز آزمایشگاه‌های بیوتکنولوژی و فیزیولوژی گیاهی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های بهره برداری شده برشمرد و تصریح کرد: خوابگاه دانشجویی مرکز تحقیقات که ۳۰ سال از ساخت ان گذشته و به مدت سه سال نیز تعطیل شده بود، با زیربنای سه هزار و ۸۵۰ متر مربع و با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نوسازی شد.
رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان اجرای آسفالت و محوطه سازی ساختمان‌های بخش‌های تحقیقاتی را از دیگر کار‌های عمرانی انجام شده خواند و عنوان کرد: این عملیات به وسعت پنج هزار متر مربع و با اعتبار ۲ میلیارد ریال انجام شد.
دزیانیان با اشاره به بازسازی ساختمان گیاه پزشکی با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، اضافه کرد: گام نخست سوله چند منظوره نمایشگاه‌های دائمی و فصلی محصولات سالم و صنایع غذایی نیز به مساحت یکهزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار