دومین اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد

دومین اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، پزشکی و خدمات عمومی و آموزش‌های بهداشتی و فرهنگی در روستای تقی آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۰۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دومین اردوی جهادی تابستانه در سال ۹۷ به همت دانشجویان داوطلب رشته‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با سازمان دهی کانون جهادی سحاب و مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه این دانشگاه در منطقه روستای تقی آباد بخش رضویه مشهد برگزار شد.

محمد اسماعیل‌زاده، مدیرامور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اعلام این خبر گفت: اردو‌های جهادی از چند سال گذشته به دستور مقام معظم رهبری تبدیل به جبهه‌ای از جبهه‌های انقلاب شده و اخلاص و عزم بی‌مثال این جهادگران سبب بهورزی و ارتقا سطح زندگی در نقاط محروم کشور و همچنین خودسازی جوانان می‌شود.

اسماعیل‌زاده در ادامه افزود: در این اردوی جهادی که به مدت دو روز و در روز‌های ۲۵ و ۲۶ مردادماه با حضور دانشگاهیان داوطلب جهادگر در روستای تقی آباد که از توابع بخش رضویه شهرستان مشهد در دهستان آبروان قرار دارد برگزارشد، درمجموع به ۵۰۰ نفر در بخش‌های مختلف دندانپزشکی، بینایی سنجی، پزشکی و خدمات عمومی و آموزش‌های بهداشتی و فرهنگی، بیش از ۲۷۰۰ مورد خدمت ارائه شد.

مدیرامور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی‌های قبلی همچون اردوی قبل، جهت تسهیل در امر خدمت رسانی به مراجعین، تمهیداتی جهت ارجاع ایشان به بخش‌های مختلف صورت گرفت که در سطح اول غربالگری، مراجعان توسط دانشجویان از نظر بیماری‌های نظیر فشارخون و قند خون بررسی و در صورت نیاز به واحد‌های مربوطه ارجاع و به صورت فردی در این زمینه آموزش‌های لازم را دریافت کردند. درسطح دوم پذیرش، باتوجه به فرم‌های اولیه مراجعان و نیاز سنجی‌های صورت گرفته در مورد خدمات درمانی به بخش‌های عمومی و آموزشی، بخش‌های تخصصی شامل پزشک، دندانپزشکی و بینایی سنجی ارجاع داده شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها