جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج:

مسجد محل تصمیم گیری‌های بزرگ اجتماعی است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج گفت: مسجد محل تصمیم گیری‌های بزرگ و اساسی است و سبک زندگی به معنای اسلامی و واقعی در آن شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۹۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ یحیی سالاری در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان پایگاه بسیج و هیئت امنای مساجد شهرستان نیشابور که به مناسبت روز جهانی مسجد درمسجد نبی اکرم (ص) این شهرستان برگزارشد، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال حذف این نماد اتحاد در جهان اسلام بود و امروز به دنبال این هست که مسجد الاقصی را  پایتخت خود  اعلام کند.

وی ادامه داد: در این روز رژیم صهیونیستی با هدف تخریب؛ مسجد الاقصی را به آتش کشید؛ ولی علی‌رغم تلاش آن‌ها امروز شاهدیم که قوی‌تر از گذشته پابرجاست.

سالاری اظهار داشت: یکی از مسائلی که در این مناسبت مهم هست توجه به جایگاه مسجد و کارکرد و نقشی کلیدی آن است که ارکان مسجد می‌توانند در ارتقاء جایگاه این مکان مقدس و تثبیت و تحکیم کارکرد‌های آن داشته باشند.

وی تصریح کرد: امام جماعت در هر مسجد به عنوان مدیر و امام مسجد و محله است هیئت امنا و بسیج می‌توانند به تحقق جامعه اسلامی همان جامعه مدنی که پیامبر گرامی اسلام(ص)  پایه گذاری کردند کمک کنند و زمینه را برای ظهور حجت فراهم آورند.

وی گفت: مسجد محل تصمیم گیری‌های بزرگ و اساسی است و سبک زندگی به معنای اسلامی و واقعی در آن شکل می‌گیرد
همدلی و همراهی ارکان مسجد برنامه ریزی برای جذب جوانان و مردم محل کمک به حل مسائل اساسی هر محله باید در دستور کار مساجد قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها