خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

نقس مهم بسیج اصناف در جنگ اقتصادی

امام جمعه شاهرود گفت: در جنگ اقتصادی امروز باید بسیج اصناف به عنوان بازویی قوی در راستای منویات رهبر انقلاب نقش خود را ایفا کند.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۱۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی به مناسبت هفته بسیج اصناف در دیدار فرماندهان پایگاه‌های بسیج و اتحادیه‌های اصناف با وی در دفتر امام جمعه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ماه ذی الحجه و تبریک هفته بسیج اصناف با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدا اصناف و شهید حاج مهدی عراقی اظهار کرد: شهید عراقی شنبل یک انسان مجاهد و مبارزی بسیار بزرگ می‌باشد.
وی با اشاره به نقش اصناف در مشروطه و انقلاب اسلامی افزود: اصناف و بازاریان ما از ابتدای نهضت مشروطه و بعد از آن تا پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای در جامعه داشته اند.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: ایمان، روحیه ایثارگری و جهاد خالصانه از ویزگی‌های اصناف و بازاریان است که باید پرنگ‌تر شود.
وی با اشاره به شرایط امروز کشور و تاکید بر حضور در جنگ اقتصادی گفت: ما اگر وظایف خودمان را نشناسیم و درست عمل نکنیم پیروز میدان نخواهیم شد و مهمترین موضوع درک شرایط امروز است که بدانیم در جنگ اقتصادی هستیم و شرایط جنگ را بشناسیم.
امینی با اشاره به انتظارات از اصناف و بازاریان افزود: ما انتظار داریم اصناف و بازاریان ما در این شرایط کمک مردم باشند و از انبار کردن و احتکار بپرهیزند و اینجا نقش بسیج اصناف مهم است که در این مسیر حرکت و نگذارد که این اتفاقات در جامعه عظیم و خدوم اصناف و بازاریان رخ دهد.
وی تاکید کرد: اگر عزت سیاسی و اقتصادی می‌خواهیم باید درست عمل کنیم و از انبار و احتکار مایحتاج مردم پرهیز کنیم و در این مسیر با متخلفان برخورد قاطعانه نماییم.
در ابتدای این مراسم حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی با تبریک هفته بسیج اصناف با اشاره به فرمایش امام راحل اظهار کرد: بازاریان و اصناف بازوان ستبر انقلابند و باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند.
وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج اصناف در بحث بازار و حمایت از کالای ایرانی مطالبی را ارائه کرد.
غریبی رئیس اتاق اصناف شاهرود نیز در این گردهمایی در خصوص وضعیت بازار و گرانی بی رویه نکاتی را متذکر شد.
در این گردهمایی که به مناسبت هفته بسیج اصناف برگزار شده بود تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج و اتحادیه‌ها نقطه نظرات خود را نسبت به مسائل روز و بازار ارائه کردند.
در این دیدار رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود نیز حضور داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار