خبرهای داغ:

کاهش مرزهای ایران با اسرائیل از 2 هزار به 50 کیلومتر

مسئول سیاسی لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: امروزه فاصله 2000 کیلومتری ایران با اسرائیل به 50 کیلومتر کاهش پیدا کرده است و این مسئله به عنوان یک تهدید جدی برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۷۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (ع)، سروان پاسدار محسن حاجیان در جلسه سیاسی در جمع رزمندگان لشکر مقدس امام حسین (ع)، اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال یاس و نامیدی در میان مردم جمهوری اسلامی ایران است و با ترفندهای مختلف به دنبال این است که این انقلاب به دست خود مردم نابود شود
وی تصریح کرد: جنگ اقتصادی آخرین هربه دشمن برای براندازی نظام است، و بازگشت به عقب هدف مهم دشمن در راستای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
مسئول سیاسی لشکر 14 امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: جنگ چند منظوره و تهاجم گسترده به زیرساخت‌های اقتصادی کشور، جنگ فرهنگی و روانی و ایجاد شایعات از اهداف دیگر دشمن برای ناامیدکردن مردم است.
حاجیان ادامه داد: آمریکا به دنبال این است که با محدودیت فعالیت ایران در منطقه، گسترش انقلاب را متوقف کند و این در حالی است که تفکر مقاومت در منطقه حاکم شده است.
وی گفت: امروزه فاصله 2000 کیلومتری ایران با اسرائیل به 50 کیلومتر کاهش پیدا کرده است و این مسئله به عنوان یک تهدید جدی برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، رئیس جمهور این کشور نیز با دیدار با سران کشورهای مختلف نگرانی خود را از این مسئله ابراز داشته است.
مسئول سیاسی لشکر 14 امام حسین (ع) ادامه داد: گزینه نظامی به عنوان گزینه آمریکایی‌ها مطرح شده است اما به طور حتم این گزینه اتفاق نخواهد افتاد، آمریکا در طول تاریخ به هیچ یک از قراردهای خود پایبند نبوده است و پس از نقض برجام باز هم به دنبال مذاکره است.
حاجیان اظهار داشت: ترامپ با مطرح کردن گزینه نظامی و ایجاد جنگ روانی به دنبال برجام‌های 3،2 و 4 است تا قدرت موشکی و حضور ایران در منطقه را محدود کند.
وی تصریح کرد: از نظر تاریخی شرایط امروز ایران به ساعات پایانی جنگ صفین شبیه شده است و برخی به دنبال این هستند که با شمشیر گذاشتن بر سر نظام دشمنی خود را با نقلاب اسلامی تثبیت کنند.
مسئول سیاسی لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: اسرائیل و آمریکا به دنبال اسن هستند که با در اختیار گرفتن مسجدالقصی گسترش اسلام را در منطقه متوقف کند و این در حالی است که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.
حاجیان تاکید کرد: تبدیل تحدید به بحران، عدم به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه و درگیری در مرزهای کشور و ناامن‌سازی داخلی از اهداف مهم دشمن برای براندازی نظام و محدودیت فعالیت ایران در منطقه است.
ارسال نظرات