خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد

ملایر شهر جشنواره‌ها/ برگزاری جشنواره فیلم و عکس«آگر» در ملایر

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر گفت: شهریور ماه در شهرستان ملایر جشنواره‌های متعددی برگزار خواهد شد و می‌توان ملایر را شهر جشنواره‌ها نامید که در بالا بردن روحیه نشاط اجتماعی بسیار مؤثر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۷۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

ملایر شهر جشنواره‌ها/  برگزاری جشنواره فیلم و عکس«آگر» در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید کتابی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فیلم و عکس«آگر» اظهار داشت: اهمیت کارهای هنری و فرهنگی بسیار بالا است و این‌گونه فعالیت‌ها نیز کمتر از فعالیت‌های عمرانی در جامعه نیست.

وی عنوان کرد: کارهایی که سطح فرهنگ جامعه را ارتقاء می‌بخشد، زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه نیز خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر، شهرستان ملایر را به لحاظ فرهنگی از شهرستان‌های تأثیرگذار در استان و کشور دانست و بیان داشت: شهرستان ملایر از لحاظ فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار فعال و پرکار است و نمونه آن انجام جشنواره‌های متعدد در طی چند سال گذشته است.

وی تصریح کرد: شهرستان ملایر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی دارد که باید روی آن‌ها بیشتر کار شود و وجود و حضور هنرمندان ملایری در این جشنواره نیز نقاط قوت شهرستان خواهد بود.

کتابی تصریح کرد: شصتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس «آگر» شامل بخش‌های جانبی متنوع و تأثیرگذاری نیز است که برخی از آن‌ها به معرفی پتانسیل‌های شهرستان ملایر می‌پردازد.

وی با اشاره به این‌که جشنواره مبل و منبت تا 8 شهریور در شهرستان ادامه خواهد داشت، افزود: شهرستان با آمادگی کامل به استقبال جشنواره فیلم و عکس خواهد رفت و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی نخواهیم داشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر به رویداد 2018 اشاره و عنوان کرد: وجود رویدادها و جشنواره‌های مختلف در استان و شهرستان ملایر به طور قطع باعث خواهد شد تا این شهرستان هر چه‌بهتر به مردم اقصی نقاط کشور معرفی شود و باعث توسعه شهرستان نیز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان ملایر سابقه برگزاری جشنواره‌های مختلفی را دارد و همه مدیران دستگاه‌های مربوطه نیز پای‌کار خواهند بود و در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.

کتابی تأکید کرد: این جشنواره باید متناسب با شأن و جایگاه شهرستان برگزار شود و در نهایت باعث توسعه و جذب گردشگر در شهرستان نیز شود.

وی خاطرنشان کرد: شهریور ماه در شهرستان ملایر جشنواره‌های متعددی برگزار خواهد شد و می‌توان ملایر را شهر جشنواره‌ها نامید که در بالا بردن روحیه نشاط اجتماعی بسیار مؤثر خواهد بود.

گفتنی است؛ شصتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس سینمای جوان «آگر» با حضور 11 استان کشور از تاریخ 15 تا 18 شهریور در ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات