خبرهای داغ:
استاندار همدان با اشاره به هزینه‌کرد ادارات برای اشتراک روزنامه‌ها گفت: اگر قرار باشد صرفه‌جویی کنیم این امر نباید در بحث روزنامه‌ها و رسانه‌ها باشد چراکه این امر صرفه‌جویی نیست؛ در آگاه شدن و دانا شدن اگر هزینه را کم کنیم این صرفه‌جویی نیست، بلکه یک خطر است.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۸۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰

صرفه‌جویی در  زمینه رسانه‌ها و آگاهی و دانایی یک خطر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر نیکبخت امروز در همایش روز خبرنگار در سالن شهدای استانداری همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه شهید صارمی و همه شهدای رسانه و خبرنگاران و عکاسان که صداقتمندانه شرافت قلم را حفظ کرده و آگاه سازی می‌کنند، اظهار داشت: پیام رسانی شغل انبیاء است؛ شاخصه‌ای که پیامبران دارند آن است که خبر را بدون هیچ کم و کاستی به امت می‌رسانند و قلم شما نیز آن شرافت را باید داشته باشد.

وی گفت: در شرایط کنونی کشور ما مورد هدف استکبار، دشمنان، تروریست‌ها، منافقان و همه آنان که بزرگی ایران را برنمی‌تابند قرار گرفته است.

استاندار همدان با بیان اینکه اینها همه ریشه در بیرون دارند و جنگ اقتصادی است، تصریح کرد: رسانه‌هایی که ضد ایران کار می‌کردند رسانه‌های جدیدی را اجیر کردند که علیه ایران کار کنند و اینجا است که رسانه‌های داخلی باید به میدان آمده و علیه این حمله‌های ناجوانمردانه که برای تخریب ایران کار می‌کنند کارها را به دست گیرند.

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز به امید نیاز دارد، ابراز داشت: رسانه‌ها در بیان و نوشته‌های خود امید را به مردم بدهند چراکه رسانه‌ها بسیار تأثیرگذار هستند.

نیکبخت با بیان اینکه ما از روزنامه و رسانه حمایت می‌کنیم، افزود: دستگاه‌ها و ادارات مطالبات روزنامه‌ها را سریع پرداخت کنند و توزیع رپرتاژها و آگهی‌ها باید منصفانه باشد چراکه هیچ روزنامه‌ای برای ما خاص نیست و همه باید به عدالت توزیع کنند.

وی عنوان کرد: کار خبرنگاری ضمن اینکه دارای ظرافت است بسیار سخت بوده و مهم و کاری بس دشوار است.

استاندار همدان با اشاره به هزینه‌کرد ادارات برای اشتراک روزنامه‌ها گفت: : اگر قرار باشد صرفه‌جویی کنیم این امر نباید در بحث روزنامه‌ها و رسانه‌ها باشد چراکه این امر صرفه‌جویی نیست؛ در آگاه شدن و دانا شدن اگر هزینه را کم کنیم این صرفه‌جویی نیست، بلکه یک خطر است.

وی در پایان ابراز داشت: از تمام دستگاه‌ها می‌خواهم تمام رسانه‌ها را کمک و حمایت کنند تا ما توفیق لازم را به دست آوریم.

در پایان این مراسم از اعضای اسبق هیئت مدیره خانه مطبوعات، خبرنگاران دانشجو در مقطع دکترا، زوج‌های جوان در حوزه خبری و رتبه‌های برتر در جشنواره های ملی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات