مراسم تودیع و معارفه رابط نمایندگی، ولی فقیه در حوزه ۳ سپاه ناحیه یاسر مشهد برگزار شد

با حضور حجت الاسلام غلامی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه یاسر، فرمانده حوزه ۳ و جمعی از شورای حوزه مراسم تودیع و معارفه رابط نمایندگی، ولی فقیه حوزه ۳ سپاه ناحیه یاسر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۹۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم حجت الاسلام غلامی در خصوص اهمیت ماه ذی القعده بیان داشت: ذی القعده ماه پرفضیلتی است که ابتدای آن ولادت کریمه اهل بیت (س) و امام رضا (علیه السلام) و انتهای آن روز زیارتی امام رضا (علیه السلام) و شهادت امام محمد تقی (علیه السلام) مصادف شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه یاسر با اشاره به حدیثی از حضرت رسول اکرم (ص)، «پاره از از تن من در سرزمین خراسان به خاک سپرده می‌شود. هیچ غمدیده‌ای او را زیارت نکند مگر آنکه خداوند غم او را بزداید و هیچ گناهکاری به زیارتش نرود مگر آنکه خداوند گناهان او را ببخشاید» تصریح کرد: لذا زیارت این امام معصوم و بجای آوردن آداب آن مخصوصا در این ماه ثواب ویژه‌ای دارد.

این مقام مسوول در ادامه افزود: نگاه مردم به قشر روحانیت، نگاه ویژه‌ای است. در شرایط فعلی که جبهه دشمن بشدت در جهت انفعال و تخریب آن قدم برمی دارد، این وظیفه ماست که بصیرت دهیم و پیوند مستحکمی بین قشر بسیجی و سایر اقشار جامعه برقرار کنیم.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام تیموری تقدیر بعمل آمده و حجت الاسلام حسن زاده به عنوان رابط جدید نمایندگی، ولی فقیه در حوزه ۳ یاسر معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها