افتخارآفرینی ۱۳ نفراز بسیجیان حلقه حلقه صالحین شهیداحمدی روشن در کنکورسراسری سال ۹۷

همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۱۳۹۷، تعداد ۱۳ نفر ازبسیجیان حلقه تربیتی صالحین شهید احمدی روشن بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه تربت حیدریه، حائز رتبه زیر ۲۰۰۰ منطقه شدند.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۷۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
سرگرد پاسدار محمود اشرف زاده، مسئول معاونت عملیات سپاه ناحیه تربت حیدریه و سرگروه این حلقه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: به لطف خداوند متعال ۱۳ نفر از دانش آموزان بسیجی و نخبه این حلقه در کنکور سراسری سال ۹۷ توانستند حائز رتبه‌های بسیار خوبی شوند که باعث افتخار مجموعه بسیج و حتی کلیه مردم تربت حیدریه نیز می‌باشد.

وی در ادامه مهمترین رتبه را مربوط به علی عبدالله زاده که رتبه اول گروه زبان انگلیسی و دوم علوم تجربی را کسب کرد دانست و در معرفی دیگر افراد نیز افزود: سعید محمدی، رسول کریمی پور، علی اسدالله زاده، سجاد عباسی مقدم، عارف اسدی، جواد خداپرست، علی قوامی، محمد آبار، رضا تکین، محمد حسن زاده، محمدحسین حجتی و سعید سلامت افرادی هستند که این افتخار آفرینی را داشتند.

اشرف زاده با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری این افراد نیز گفت: نخبه بودن این بسیجیان تنها منحصر به مباحث درسی و علمی نبوده و نیست و این افراد در دیگر فضائل اخلاقی و مکتبی نیز زبان زد هستند که این با ویژگی‌های یک بسیجی نیز منطبق است.

سرگروه حلقه تربیتی صالحین شهید احمدی روشن بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه تربت حیدریه درپایان خاطر نشان کرد: ان شاءالله بطورقطع در طی روز‌های آینده از این نخبگان علمی و اخلاقی با اهدای هدایایی تقدیر خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار