خبرهای داغ:
نائب رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود:

نمازجمعه و جماعات فرصتی برای تشویق و ترغیب جامعه به معروفات

نائب رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: حضور نسل جوان در نمازجمعه و جماعات فرصتی است برای تشویق و ترغیب جامعه به معروفات و استفاده از این ظرفیت بالا باید مورد دقت و توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۵۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با بیان اینکه امروز در بحث حجاب و عفاف هم باید بحث‌های کارکرد را ببینیم و هم نارسایی‌ها را ببینیم گفت: در کشور کار‌های بزرگی اتفاق افتاده با توجه به هجوم فضای مجازی، ولی را شاکریم که همه لایه‌های جامعه ما در سطوح مختلف توفیقات بسیاری را داشته ایم و در این مدت کوتاه که در شاهرود حضور دارم مردم متدینی دارید و با توجه به امکاناتی که برای نسل جوان فراهم کردیم نسل خوبی داریم.
وی با بیان اینکه در جامعه آرمانی گناه نیست افزود: با هجوم فضای مجازی با تلاش مجموعه خدوم و زحمت کش جامعه تلاش‌ها در راستای ترویج فرهنگ اسلامی است و باید در این مسیر تلاش کرد و ناامید نشد و از خدا کمک خواست.
وی با اشاره به حضور نسل جوان در نمازجمعه و جماعات و استفاده از این فرصت برای تشویق و ترغیب جامعه به معروفات افزود: آموزش و پرورش پتانسل خوبی است که باید مورد توجه قرار گیرد و موضوع اوقات فراغت را باید جدی گرفت و محیط‌هایی که این برنامه‌ها اجرا می‌شود خوب اداره شوند و در اینجا کارنامه قابل قبولی وجود دارد و شهرستان شاهرود انسان‌های باورمندی هستند.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه محیط‌های تفریحی و اقامتی شاهرود در بلوار و آبشار باید تبدیل به مقصد و توقف مسافرین شود افزود: می‌توانیم با ایجاد فروشگاه‌هایی ایجاد شغل و درآمد برای شهرستان نماییم که با توجه به شرایط و ظوابط در این زمینه نیز باید تلاش کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار