به همت سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه:

کارگاه توانمند سازی رده‌ای ویژه پایوران، مربیان و هادیان سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد

به همت سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه، کارگاه توانمندسازی رده‌ای ویژه پایوران، مربیان و هادیان سیاسی این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۸۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این کارگاه سه ساعته که در محل نمازخانه سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد، هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) سرهنگ پیشکسوت پاسدارحسین خسروی که بعنوان سخنران مدعو در کارگاه حضور داشت، در جمع شرکت کنندگان اظهار داشت: یک هادی سیاسی ویک سخنران خوب باید مجموعه ویژگی‌های مثبت که باعث جذب مستمعین جلسات سیاسی می‌شود را دارا باشد.

وی در ادامه ضمن تشریح جزء به جزء این ویژگی‌ها، افزود: مهمترین نکته که باید همه هادیان سیاسی در نظر داشته باشند، این است که باید ابتدا سواد سیاسی خود را بالا ببرند و در ادامه این ویژگی‌ها را رعایت نمایند.

خسروی جایگاه هادیان سیاسی را در بدنه بسیج و سپاه بسیار مهم برشمرد و افزود: رسالت اصلی یک هادی سیاسی انتقال صحیح و بدون کم و کاست روشنگری‌های سیاسی در یک چهارچوب مشخص به مردم است که هرچقدر این انتقال با بصیرت و آگاهی بیشتر باشد، قطعا نتیجه آن هم مثبت‌تر خواهد بود.

هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) در پایان ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این کارگاه، خاطر نشان کرد: استفاده هادیان سیاسی از خاطرات شهدا، آیات قرآن کریم، احادیث ائمه اطهار و روایات معصومین و بزرگان دینی برای انتقال مفاهیم سیاسی بسیار موثر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار