مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه درگز در گفت‌وگو با «بسیج»:

تلاش برای تخریب شورای نگهبان از مهمترین اقدامات دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه درگز بیان داشت: دشمن امروز به دنبال تخریب شورای نگهبان در افکار عمومی است.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۳۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
حجت الاسلام عبدالهی در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: دشمن شناسی در انقلاب بسیار دشوار است، دشمن همیشه برای براندازی این انقلاب سنگ اندازی کرده است و از هر حربه‌ای برای از هم پاشیدن آن فرو گذاری نکرده است.

وی مهم‌ترین وظیفه امروز ما و شورای نگهبان را حراست از این انقلاب برشمرد و گفت: ثبات انقلاب یعنی حراست و رشد فرهنگ انقلاب و برای ثبات اصل انقلاب باید ارزش‌های اول انقلاب را مجددا مرور کنیم و در صدد گسترش و تقویت همان ارزش‌ها باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه درگز گفت: تمام اقدامات انقلاب بر محور ولایت است، باید مسئولین ما در امر ولایت شناسی کوشا باشند و این امر برای ترقی و رشد انقلاب ضروری و حیاتی است.

وی گفت: متاسفانه هنوز افرادی در داخل نظام هستند که با این انقلاب هم سو و هم فکر نبوده و سعی در براندازی آن دارند و از خلا آگاهی سطح عمومی مردم به نفع خود استفاده کرده تا به سم پاشی بر علیه انقلاب بپردازند.

وی در ادامه گفت: امروز شواری نگهبان یکی از این سوژه‌ها برای تخریب افکار عمومی نسبت به این نهاد مقدس است، دشمن از این فرصت برای تخریب بیش از پیش این نهاد اقدام می‌کند لذا افرادی را که افکار عمومی را بی دلیل و مدرک بر علیه شورای نگهبان می‌شورانند باید به طور مناسب آگاه ساخت و در صورت ادامه برخورد قانونی کرد.

عبدالهی در پایان درخصوص جایگاه شورای نگهبان گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف شورای نگهبان نظارت بر مصوبات مجلس و انتخابات است، شورای نگهبان وظیفه دارد مصوباتِ مجلس را از حیث عدم مغایرت با موازین اسلامی و قانون اساسی بررسی کند و دیگر اینکه نظارت بر انتخابات را داشته باشد و در لیست نامزد‌های انتخاباتی در هر دوره افرادی که شایستگی دارند منتخب شدن را دارند انتخاب شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها