خبرهای داغ:
سرهنگ امیدی فرمانده حوزه شهید تندگویان ذوب آهن:

تیم کارگري کشتی حوزه بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان توانست قهرمانی مسابقات را از آن خود کند

حوزه بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان با حمایت هاي مهندس یزدي زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان حامی اصلی تیم کشتی آزاد کارگري ذوب آهن اصفهان بودند که توانست تیم کارگري حوزه بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان در مسابقات انتخابی کشتی آزاد کارگران استان اصفهان شرکت کند و توانست با اختلاف 30 امتیاز نسبت به تیم دوم، قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.
کد خبر: ۹۰۳۶۷۸۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، سرهنگ امیدی فرمانده حوزه شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج این ناحیه عنوان کرد: تیم کارگري حوزه بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان که در مسابقات انتخابی کشتی آزاد کارگران استان اصفهان شرکت کرده بود، توانست با اختلاف 30 امتیاز نسبت به تیم دوم، قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

ایشان ادامه داد: این مسابقات روز پنجشنبه 31 خرداد ماه در ورزشگاه شهید نصر اصفهان با حضور 15 تیم و 130 کشتی گیر بصورت دوره اي برگزار شد و تیم ذوب آهن اصفهان با 95 امتیاز اول، تیم فولاد مبارکه با 65 امتیاز دوم و اتوبوسرانی با 45 امتیازبه مقام سوم دست یافتند. در این مسابقات میلاد اسکندري ، امیر حسین اسفندیاري، علی شیران ، احسان قادري و جواد باقري موفق به کسب مدال طلا شدند و محمد شیخ زاده ، علی اکبر جعفري ، توماج غریب زاده و امیر ابراهیمی، مدال نقره به گردن آویختند. رسول کریم زاده و علی یزدانی نیز مدال نقره / برنز این مسابقات را به گردن آویختند.

فرمانده حوزه شهید تندگویان یادآور شد : تیم کشتی آزاد کارگري ذوب آهن اصفهان در این دوره از مسابقات با مدیریت فنی مهندس اردشیر افضلی و به سرپرستی حجت اله کرمی به مصاف رقیبان رفتند و محسن نوروزي هم مربی گري این تیم را برعهده داشت.

ایشان اضافه کردند: حوزه بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان حامی اصلی تیم کشتی آزاد کارگري ذوب آهن اصفهان بود که با حمایت هاي مهندس یزدي زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از هیچ تلاشی براي تجهیز تیم و حمایت از آن فروگذار نکردند.

مهندس افضلی معاون بهره برداري و مدیر فنی تیم کشتی آزاد کارگري ذوب آهن درباره این مسابقات گفت: ورزش کشتی در رگ و خون ما ایرانیان است . این ورزش و هنر از قدیم الایام با ایرانیان بوده و جزئی از رسوم ماست. در قدیم این ورزش در اختیار مناطق خاصی بود ولی هم اکنون این ورزش جزئی از خانواده ها می باشد و احترام به این ورزش طوري بود که ورزشکاران تا وضو نگرفته و نماز نمی خواندند پا در تشک کشتی نمی گذاشتند که این نشان از ارزش والاي این هنراین ورزش نزد ایرانیان است .

وي افزود : تعداد زیادي از پرسنل در این رشته فعالیت دارند و داراي مدال هاي رنگارنگ در سطح استان و کشور هستند که با حمایت مسئولین از این ورزش می توان جایگاه واقعی کشتی را در شرکت مشاهده کرد.

مهندس افضلی به قهرمانان کشتی شاغل در شرکت اشاره کرد و گفت: داریوش ذاکري اولین مقام آورطلایی اصفهان و هاشم قنبري فرنگی کار بلامنازع کشتی کشور از جمله این ورزشکاران می باشند که ذوب آهنی بودند و همچنان می توان این استعداد ها را پرورش داد و آینده کشتی شرکت و استان را بیش از پیش طلایی کرد.

وى در عین حال این را هم یادآور شد که از سال گذشته با افتتاح باشگاه کشتى پهلوان هاشم قنبرى در کارخانه ذوب آهن، تحول قابل ملاحظه اى در کشتى ذوب آهن به وجود آمد.

مهندس افضلی یاد آور شد : تعدادي از مقام آوران این رشته در مسابقات کشوري شرکت داده خواهند شد و براي سال آینده با قدرت بیشتر در مسابقات استانی و کشوري حاضر خواهیم شد .

مدیر فنی تیم کشتی ذوب آهن با اشاره به تمهیدات مدیر عامل شرکت جهت گسترش ورزش همگانی گفت :به تمهیدات درست باید اوقات فراغت پرسنل و فرزندان به نحو مطلوب پر شود و با سرمایه گذاري بر ورزش همگانی می توان آینده جوانان و ورزش کشور را بهتر نمود تا قهرمانان بیشتري در این گونه ورزش ها داشته باشیم.

ارسال نظرات