رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی:

باند سرقت شبانه از منازل مسکونی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری باند سارقان منازل مسکونی ملقب به «شب‌های مشهد» خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۰۱۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگراری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین بیات مختاری اظهار داشت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی که نشان می‌داد منزل مسکونی‌اش مورد سرقت قرار گرفته به پلیس آگاهی استان مراجعه کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به اینکه کارآگاهان مبارزه با سرقت تحقیقات خود را آغاز کردند، افزود: کارآگاهان به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد سارقان با یک دستگاه خودروی سواری پراید مرتکب این سرقت‌ها می‌شوند.

وی با بیان اینکه تحقیقات برای مشخص شدن هویت مالک خودرو آغاز شد، بیان کرد: در این تحقیقات راننده خودروی پراید شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مشهد دستگیر شد.

بیات مختاری ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده، با انکار اتهام انتسابی مدعی بود که در دستگیری او اشتباهی رخ داده است، اما شواهد و ادله موجود، راه گریز را بر روی او بست و این فرد دیگر همدستش را به پلیس معرفی کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: با اعترافات صریح متهم و شناسایی متهم دیگر در این پرونده، مخفیگاه این فرد نیز شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی در خصوص شگرد متهمان افزود: این افراد با شناسایی منازل ویلایی در خیابان‌های کم تردد، پس از اطمینان از خالی بودن آن‌ها اقدام به بالا رفتن از دیوار یا تخریب قفل در ورودی می‌کرده، سپس از این منازل سرقت می‌کردند.

بیات مختاری با بیان اینکه پنج مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی، همدست متهم را نیز دستگیر کردند و با تحقیقات بعدی از متهمان، پنج مالخر اموال مسروقه را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: اعضای این باند تاکنون به ۳۶ فقره سرقت شبانه از منازل مسکونی در مناطق مختلف شهر مشهد اعتراف کرده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها