مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر سپاه بوشهر با حضور جمعی از مسئولین، پاسداران و بسیجیان در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۵۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش ها عنوان کرد و گفت: هدف انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون پرچم داری ارزش ها در جهان بوده است که در این راه، انسان های بزرگی خود را برای این هدف مهم هزینه کرده اند.
حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: ما از امام خمینی (ره) آموختیم که معرفت و عرفان را در دل انقلاب اسلامی جست و جو کنیم و معنای عرفان واقعی این است که در خط مقدم جبهه حاضر باشیم و اوج آن نیز زمانی است که از جان خود نیز در این راه بگذریم.

وی تصریح کرد: ما امروز در جهان پرچم توحید را در دست گرفته و به سمت ارزش ها در حال حرکت هستیم که نهایت این راه آن است که انسان به خدا برسد و هر چقدر نیز از ارزش های انسانی دور بشویم در حقیقت از خداوند دور شده ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) تأکید کرد: امروز لازم است که اقتصاد و فرهنگ نظام اسلامی ما در اختیار توحید باشند و لازم نیست در این مسیر از تحریم ها و سایر توطئه های دشمنان بترسیم زیرا آن چه برای ما مهم است حیات ارزش ها است.

حجت الاسلام دشتی داشتن اقتصاد کارآمد در نظام ارزشی، معنوی و دینی را یک نیاز مهم دانست و اذعان کرد: این دغدغه برای نظام اسلامی وجود دارد که جهانی که متوجّه ماست مبادا به ذهنش خطور کند که نظام ارزشی نمی تواند مدیریت کرده و اقتصادی کارآمد داشته باشد و نیاز است که اقتصاد خود مؤلفه ای برای تبلیغ نظام اسلامی و دینی باشد.
در این مراسم حجت‌الاسلام حسن انصاری به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر معرفی و از زحمات حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد مسئول سابق این دفتر تقدیر به عمل آمد.

همچنین در حاشیه این مراسم کلیپ هایی از شعرخوانی حجت الاسلام محمّد حسین انصاری نژاد در محضر رهبر انقلاب اسلامی پخش و ساسان نوذری خواننده حماسی بوشهری نیز به اجرای قطعه موسیقی با عنوان «شب شکاران» با شعری از حجت الاسلام محمّد حسین انصاری نژاد پرداخت.
انتهای خبر/

ارسال نظرات