یادواره شهدای تخریب‌چی استان بوشهر برگزار شد

امام جمعه موقت بوشهر در یادواره شهدای تخریب‌چی استان بوشهر گفت:شهدای تخریب‌چی، شهدای بی‌سنگر هشت سال دفاع مقدس بودند.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۴۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

یادواره شهدای تخریب‌چی استان بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی صبح امروز در یادواره شهدای تخریب‌چی استان بوشهر در تیپ پیاده امام صادق(ع) این استان، اظهار داشت: ما باید از شهدای هشت سال دفاع مقدس درس‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بگیریم تا بتوانیم انقلاب را به سر مقصد منظور برسانیم.

دشتی با تاکید بر اینکه شهدا دنبال مسائل اعتقادی و توحیدی بودند، افزود: کسانی که در این دنیا نورانیت کسب کنند و باشهید شدن به دیار باقی رهسپار  شوند نوری که از درون آنها منور می‌شود در تاریکی و ظلمات مسیر آنها را روشن می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا نه تنها نورانیت دارند بلکه شمع و چراغ مسیر بوده و هدایت‌گر راهند، تصریح کرد: دوای تمام دردها و مشکلات جامعه کنونی ما راه شهداست.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان بوشهربا بیان اینکه ما در مسیر انقلاب مصائب، سختی‌ها، مشکلات و گرفتاری‌های زیای دیده‌ایم و شهدای بسیاری را تقدیم این راه کرده‌ایم، گفت: مردم ایران اسلامی در برهه‌های زمانی مختلف انقلاب در برابر سخت‌ترین هجمه‌های دشمنان همیشه سرفراز و پیروز بوده است.

امام جمعه موقت بوشهربا تاکید بر اینکه دشمنی‌های استکبار برای مردم ایران فراموش نشدنی است، اظهار داشت: آنچه نظام ما را در برابر هجمه‌های سهمگین استکبار بیمه کرده خون شهدا و یادآوری یاد و خاطره آنهاست.

دشتی با بیان اینکه قرار گرفتن در فضای شهادت احساس شهادت‌طلبی را در همه ملت ایجاد و روشن نگه می‌دارد، خاطرنشان کرد: شهید به ما یاد می‌دهد که مسیر شهادت دست کشیدن از مادیات است.

وی با اشاره به اینکه شهید نوری است که به جامعه مرده زندگی داده و قیام در مقابل استکبار را به خوبی به انسان‌ها می‌آموزد، تصریح کرد: شهید انسان را شجاعت می‌دهد تا او را در راه اهداف بلند با از خودگذشتگی قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با تاکید بر اینکه پهلوانان جنگ 8 ساله، شهدای تخریب‌چی بودند، گفت: شهدای تخریب‌چی، شهدای بی‌سنگر هشت سال دفاع مقدس بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه دشمنان در حال حاضر در حال مین‌گذاری در عرصه‌های مختلف نظام هستند تا شاید بتوانند کوچک‌ترین لطمه‌ای به انقلاب اسلامی بزنند، افزود: خرمشهر تنها با ابزار سخت آزاد نشد بلکه با رمزهای مقدس بود که فتح شد.

حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد با بیان اینکه مشکلات عدیده کشور در حال حاضر با رمزهای معنوی فتح خواهد شد، خاطر نشان کرد: ما در ابعاد نظامی با رمزهای معنوی بوده که به ابعاد جهانی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه خرمشهرها را می‌توان با معنویت آزاد کرد، بیان کرد: ما در عرصه‌های نظامی به خوبی و با قدرت توانسته‌ایم زهر چشم اساسی از دشمنان بگیریم.

در پایان این مراسم گروه سرود مدرسه ولایت بوشهر به اجرای برنامه پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار