مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه:

غرور، طمع و زیاده خواهی از آفات مدیریت است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با اشاره به مخاطرات فضای مجازی گفت: غرور، طمع و زیاده خواهی از آفات مدیریت است و این از ویژگی‌های انسان‌های شرور است.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۱۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رضایی در همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه فرماندهان و مسئولان باید اخلاق و محبت را در دستور کار خود قرار دهند، عنوان داشت: بد اخلاقی یک آفت است که می‌تواند حکومت را سست کند.

وی افزود: قدرت همراه با اخلاق است و اگر قدرت بدون اخلاق باشد ظالمانه و غاصبانه است. اگر کسی مسئولیتی داشت و اخلاق نداشت قدرتش غاصبانه و نامشروع است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه کسی نمی‌تواند اخلاق را در مدیریت دور بزند افزود: اخلاق و مدیریت اخلاقی مکمل یکدیگرند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تاکید کرد: اگر اخلاق نداشته باشیم در پیشگاه خداوند هم مسئولیم و لذا اخلاق بحث بسیار مهمی است.

وی اضافه کرد: غرور، طمع و زیاده خواهی از آفات مدیریت است و این خصوصیات گفته شده از ویژگی‌های انسان‌های شرور است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با تاکید بر اهمیت وجود اراده و انگیزه در میادین مختلف تصریح کرد: بعضی رده‌های نیروی زمینی سپاه حقیقتا در بحث اراده و انگیزه بسیار عالی ظاهر شده اند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی برای نظام و جمهوری اسلامی نقشه‌های شومی کشیده اند خاطرنشان کرد: در این زمینه نباید از فضای مجازی غافل بود و در این فضا باید بسیار مراقب باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها