خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان:

ایجاد اختلاف بین مردم از اهداف دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، گفت: سرمایه گذاری مردم باید در حوزه اشتغال باشد و باید نقدینگی موجود در بازار به سمت ایجاد اشتغال حرکت کند تا کشور رونق بیشتری بگیرد.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۲۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در مسجد جامع شهر زواره اردستان اظهار کرد: شهدای هفتم تیر همه از نخبگان کشور بودند و دشمن با حذف فیزیکی افراد قصد نابود کردن انقلاب اسلامی را داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: وجود مترفین، ناآگاهی و فریب خوردن مردم دو عامل شسکت رهبران دینی و اولیا بوده است، و دشمن با فریبت دادن مردم و دادن نسبت‌های ناروا به رهبران دینی که قصد اگاه کردن مردم را دارند مقاصد خود را عملی می‌کنند.

آیت الله طباطبائی نژاد با بیان اینکه دشمن به روش‌های مختلف از ترور شخصیتی تا ترور فیزیکی قصد حذف رهبران دینی و کسانی که مردم را هدایت می‌کنند دارند افزود: ایجاد اختلاف بین مردم در راستای رسیدن به اهداف خود از دیگر برنامه‌های دشمن است.

وی تاکید کرد: در صورت وجود اتحاد، دشمن توان ضربه زدن ندارد و بقای بعضی افراد به وجود اختلاف است و مرتب به آن دامن می‌زنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: هیچ دولتی دوست ندارد مردم از دست آن ناراضی باشند و قصد طرد مردم را ندارد و نباید زیر سلطه کافران بود و مقابل دشمن ایستادن سختی‌های زیادی دارد که باید روش‌های آن‌ها را خنثی کرد.

آیت الله طباطبائی نژاد خواستار سرمایه گذاری مردم در حوزه اشتغال شد و افزود: باید نقدینگی موجود در بازار به سمت ایجاد اشتغال حرکت کند تا کشور رونق بیشتری بگیرد.
ارسال نظرات