خبرهای داغ:
آیت الله دستغیب گفت: در حرم‌های امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به معرفی حضرت شاهچراغ (ع) پرداخته شود تا گردشگران خارجی به زیارت این امامزاده جلیل القدر ترغیب شوند.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۳۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب امروز در جلسه شورای هماهنگی دهه کرامت در سالن شهید دستغیب حرم شاهچراغ (ع) با اشاره به تاثیر مثبت حضور افراد فعال و مرتبط با دستگاه ها در اجرای برنامه های دهه کرامت، اظهار کرد: بهره مند از زمان ها و مکان های مقدس هستیم و اینها شرایطی برای وزیدن نسیم رحمت الهی هستند.

وی افزود: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و محوریت آن امام راحل و مقام معظم رهبری، مناسباتی مانند دهه کرامت است که زمینه وحدت حول محور حبل الله را ایجاد کرده است.

تولیت حرم شاهچراغ (ع) با بیان اینکه محبت به خاندان اهل بیت (ع) وجه مشترک تمام فرقه های اسلامی است، تصریح کرد: منحرفان از این اصل جزو جامعه اسلامی نیستند.

دستغیب با اشاره به اجرای برنامه های الگویی از اهل بیت (ع) تاکید کرد: ائمه الگوی کرامت هستند، کرامت شخصیت و هویت انسانی است که همه فطرتا دارا هستند و وجه مقابل آن اهانت بوده که از کرامت ذاتی به دور است.

این عالم بزرگ با بیان اینکه نخست باید خود را مراقبت کنیم و بعد دیگران را متذکر شویم، یادآور شد: هر ساله دستگاه ها هماهنگی های لازم در این دهه را داشتند و مرحوم آیت الله ایمانی، امام جمعه سابق شیراز سال های گذسته عنایت ویژه ای بر عملکرد این شورا و برنامه های دهه کرامت داشتند.

وی با بیان اینکه دهه کرامت متعلق به تمام اقشار است، تاکید کرد: در موضوع دهه کرامت نه تنها بقاع متبرکه مطرح، بلکه در دهه کرامت باید تمام بقاع متبرکه و امامزادگان در اجرای برنامه ها همکاری کنند.

دستغیب خاطرنشان کرد: باید در حرم های دیگر شخصیت و کرامات حضرت شاهچراغ (ع) به عنوان امین ولایت معرفی گردد تا زوار خارجی به زیارت این امامزاده هم ترغیب شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار