جلسه هماهنگی و تشکیل ستاد یادواره ۱۳ شهید روستای بوری آباد تربت حیدریه برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه، جلسه هماهنگی و تشکیل ستاد یادواره ۱۳ شهید روستای بوری آباد از توابع تربت حیدریه برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۴۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه، جلسه هماهنگی و تشکیل یادواره ۱۳ شهید روستای بوری آباد از توابع تربت حیدریه برگزارشد.

در این جلسه که با حضور فرمانده و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع)، هیئت امنا مساجد، دهیار، فرمانده پایگاه، معتمدین و همچنین اعضای شورای اسلامی در محل مسجد جامع روستا برگزار شد، ابتدا سروان پاسدار ابراهیم صادقی فرمانده این حوزه ضمن خیرمقدم به اعضاء، یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشت.

وی در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت یادواره‌های شهدا دربین مردم، افزود: آنچه که همواره روحیه ایثار و ازخود گذشتگی و همچنین مقاومت را در مردم بوجود آورده و تقویت میکند، همین مرور خاطرات دفاع مقدس است.

صادقی در ادامه با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص دفاع مقدس و شهدا، گفت:به فرموده ایشان دفاع مقدس گنج است و این وظیفه اصلی ماست که بتوانیم با کیفیت و درحالتی که حق مطلب ادا شود، این گنج را استخراج کنیم.

وی در پایان نیز دیگر اعضاء جلسه ضمن تقدیر وتشکر از زحمات مجموعه حوزه احمدالرضا (ع)، برگزاری یادواره ۱۳ شهید والامقام روستا را وظیفه خود دانستند و افزودند: اگر امروز امنیت و آسایش در کشورما حکم فرما است، همه از برکات جهادگری شجاعانه همین شهدا است.

شایان ذکر است که طبق مصوبات این جلسه، مقرر شد که این یادواره در طی دهه دوم محرم در اواخر تابستان سال جاری برگزار گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها