استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد

استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده و آگاهانه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس و تاکید دوباره بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۴۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا رشیدیان در این پیام تصریح کرد: فریاد انزجار و خشم مردم استان همپای ملت ایران و مسلمانان و آزادگان جهان در روز قدس امسال بیش از هر زمان دیگری پایه‌های سست بنای عنکبوتی رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد.

وی عنوان کرد: مردم ما با هوشیاری و بیداری در موقعیت‌های حساس همواره بر انسجام و حضور متحد خود افزوده است و اینبار نیز با خروشی عظیم و انقلابی بار دیگر بر زنده بودن آرمان آزادی فلسطین و ایستادگی و حمایت خود از قدس شریف تاکید نمود.

وی افزود: ملت ما با تبعیت از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حفظ این یادگار مانا در تاریخ این نظام و سرزمین تا آزادی ملت فلسطین و قدس شریف این حضور آگاهانه همراه با انزجار و نفرت از رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین را فریاد می‌زند چونان که طی حدود چهاردهه گذشته از زمان بنیانگذاری روز قدس تا امروز در این مراسم همواره حضوری باشکوه داشته و آیین امسال نمود حماسی دیگری از این عزم و اراده در لبیک به آرمان‌های انسانی، دینی و انقلابی همراهی با ملت فلسطین بود.

وی گفت: مردم با حضور گسترده خود در روز قدس بار دیگر به دشمنان و بدخواهان نشان دادند که تحت لوای رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری برای حفظ و تداوم ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و امام (ره) و شهدا همچنان مستحکم ایستاده اند و هیچ فشار و تحریمی نمی‌تواند لحظه‌ای خلل در اراده آهنین و حضور و پشتیبانی این ملت آگاه، از مردم مورد ظلم جهان ایجاد کند.

وی تصریح کرد:اینجانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید، بر خود لازم می‌دانم از حماسه حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم استان در این مراسم قدردانی کنم و به طور قطع با تداوم اتحاد و همدلی روند رشد و توسعه کشور همراه با گسترش تعاملات و حمایت از مسلمانان و مردم تحت ستم استکبار جهانی و صهیونیسم، بزودی دنیائی بهتر و آبادتر و پر از صلح و دوستی و عدالت و آزادی را شاهد خواهیم بود. ان شاالله.
ارسال نظرات
پر بیننده ها