خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

روز قدس روز استکبارستیزی و حمایت از مظلوم

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: روز قدس روز استکبارستیزی و حمایت از مظلوم است و همه مسلمین و آزاگان جهان در روز قدس یک صدا فریاد «مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر اسرائیل» سر خواهند داد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۸۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

روز قدس روز استکبارستیزی و حمایت از مظلومسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تسلیت به مناسب شهادت امام علی (ره) و رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: از همه مردم و مسئولین مؤمن و روزه‌دار شهرستان نهاوند دعوت می‌کنیم در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان که مصادف با روز قدس است برای حضور در تظاهرات علیه مستکبران جهان شرکت کنند.

وی ابراز داشت: زمانی که اسلام و مسلمین و اماکن مقدسه مورد تهدید و تجاوز قرار گرفته‌اند هیچ فرد مسلمانی نمی‌تواند در مقابل این امر بی تفاوت باشد بنابراین همه ما مسئول هستیم در روز قدس فریاد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی سر دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: به فرموده امام خمینی (ره) مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست و یک مسئله مخصوص به مسلمین جهان در عصر حاضر نیست بلکه حادثه‌ای برای موحدین جهان و مومنان اعصار گذشته و حال و آینده است و ما امروز باید پیرو اینگونه تفکرات امام (ره) باشیم.

وی اظهار داشت : امسال نیز باشکوه‌تر از سال‌های گذشته مردم مومن و روزه دار و آزاده شهرستان نهاوند همانند دیگر نقاط ایران و جهان به فرامین امام خمینی (ره) لبیک می‌گویند و در آخرین روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان فریاد استکبارستیزی آنها گوش ظالمین جهان را کر خواهد کرد.

کریمی افزود: امام(ره) فرمودند امیدواریم که مسلمانان روز قدس را بزرگ بشمارند و در همه ممالک اسلامی روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان تظاهرات کنند، مجالس داشته باشند، محافل داشته باشند، مسجد داشته باشند، در مساجد فریاد بزنند ان شاءالله همه ما بتوانیم با تظاهرات و فریادهای خودمان در روز قدس بار دیگر حامی مظلومان جهان باشیم.

وی عنوان کرد: روز قدس روز استکبارستیزی و حمایت از مظلوم است و همه مسلمین و آزادگان جهان در روز قدس یک صدا فریاد «مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر اسرائیل» سر خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات