خبرهای داغ:
بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۱۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

دعوت امام جمعه و استاندار همدان در دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان در بیانیه مشترکی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«روز قدس یک روز بین‌المللی اسلامی و روز بزرگ و مهمی  برای ملت ایران وهمه مسلمانان جهان است» مقام معظم رهبری
روز جهانی قدس، امسال در شرایطی فرا رسید که مردم آزاده جهان باردیگر شاهد اوج گیری خباثت‌ها و وحشیگری‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت آزاده فلسطین هستند.

در این میان و باکمال تاسف از سکوت مجامع و کشورهای به دروغ حامی حقوق بشر وحتی حمایت آنها ازاین حملات ددمنشانه، ملت آزاده ایران با رادمردی و پایمردی بر آرمان مقاومت اثبات کرده است که آرمان فلسطین بخشی جدایی ناپذیر از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و امسال نیز با توجه به شرایط حساس منطقه و بین‌الملل، ملت ایران همدوش باهم و با گرامیداشت یاد شهدای میهن وشهدای آزادی فلسطین،آزادی قدس را فریاد خواهند زد.

بنابراین از شما هم استانی‌های عزیز  دعوت می‌کنیم تا دوشادوش دیگر هموطنان  مومن و  روزه دار در محکومیت نسل‌کشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین و دیگر سرزمین‌های اسلامی در لبیک به امام عزیز و رهبری معظم انقلاب و دولت محترم، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده، باردیگر صلابت، اقتدار و استکبارستیزی ایران اسلامی را به نمایش گذارید.
وعده ما راهپیمایی روزهای قدس

 والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

‌انتهای پیام/

 

ارسال نظرات