خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور مردم بیانگر هوشیاری، کیاست، بصیرت و همدردی و دفاع از جهان اسلام خواهد بود که لازم است همه هوشیارانه در روز قدس شرکت کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۵۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر هوشیاری و بصیرت آنهاست/ روز قدس روز بصیرت و غیرتحجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز اسلام است.

وی با بیان اینکه روز قدس یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی است، به تبیین دستاوردهای این روز بزرگ اشاره و بیان کرد: این روز ایجاد آگاهی، بیداری و اتحاد جهان اسلام در مقابل اهداف شوم صهیونیسم و آمریکا و مرز مشترک همه آزادی خواهان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) ایجاد اتحاد، انسجام و وحدت امت اسلام را از دیگر دستاورهای روز قدس  دانست و  تاکید کرد:  حضرت امام(ره) در سال 58  روز قدس را اعلام کرد اما هرساله میزان شرکت کشورهای مختلف در روز قدس در حمایت از مردم  فلسطین  بیشتر می‌شود به طوری که امروز بسیاری از کشورها اروپایی به این مساله اضافه شده‌اند.

وی انتفاضه‌های ایجاد شده در جهان را از دستاوردهای روز قدس دانست و گفت: روز قدس نقش کلیدی در ایجاد اتحاد و انسجام بین مردم فلسطین داشته است.

گنجعلی با بیان اینکه امسال شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است به بیان حساسیت‌های امسال پرداخت و اضافه کرد: این اهمیت به دلیل انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به  بیت‌المقدس بوده که به سبب این امسال انزجار نسبت به سال‌های دیگر بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم حضور گسترده مرم در راهپیمایی  روز قدس عنوان کرد: روز قدس روز اسلامی و روز مبارزه با مستکبران و ظالمین نامیده شده که بر اساس ظلم و جنایتی که به مسلمانان وارد می‌شود ضرورت دارد که مسلمانان برای دفاع از مظلومان که حتی امکاناتی غیر از سنگ و شعار برای مقابله ندارند از هم‌کیشان خود دفاع کنیم و این حداقل کاری است که می‌توانند انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، گفت: مسیر معکوس عمر رژیم صهیونیستی شروع شده و انتقال سفارت به این امر شدت بخشیده که به زودی نابودی رژیم صهیونیستی را خواهیم دید.

وی در تبیین پیام روز قدس تصریح کرد: ما باید روز قدس را زنده نگه داریم و همه مسلمانان و نیز دولت‌های اسلامی را به این  مساله توجه دهیم که مساله فلسطین یک مساله ملی فلسطین نیست بلکه مساله جهانی است.

گنجعلی با بیان اینکه برخی دولت‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی نه به صورت خفی بلکه به صورت علنی دست داده و سازش می‌کنند، تاکید کرد: با توجه به اینکه روز قدس روز بصیرت و غیرت است، لازم است به این توجه شده و همبستگی بین مسلمانان روز به روز  بیشتر شود.

وی وسیع‌تر و باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی روز قدس را عاملی در راستای افزایش اتحاد، انسجام، یکپارچگی و بصیرت مردم  در قبال مستکبرین و دشمنان کشور و دین دانست و یادآور شد: باید به این درک برسیم که در مقابل زیاده‌خواهی مستکبران هیچ‌گاه نباید کوتاه بیاییم و به مقابله بپرازیم و از طرفی اتحاد، انسجام، وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را بیانگر درک سیاسی آنها دانست و گفت: حضور مردم بیانگر این است که آنها مساله  فلسطین را یک مساله و خطر جهانی می‌دانند ضمن اینکه آنها فلطسین را پاره تن اسلام می‌دانند که باید این پاره تن را حفظ کرد.

وی به لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس و تأثیر این حضور بر عملکرد رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: شعار ابتدایی اسرائیلی‌ها «از نیل تا فرات بود» که با حفظ فلسطین امروز عملکرد آنها به زمینی که از فلسطینی‌ها غصب کرده، محدود شده به طوری که اگر ما فلطسین را حفظ نکنیم، فردا آنها جرأت تحقق شعار خود را  پیدا می‌کنند و در ادامه قانع به فلسطین نخواهند بود.

گنجعلی اضافه کرد: حداقل کاری که لازم است و مردم می‌توانند انجام دهند حضور در راهپیمایی است تا دشمن جرأت تخطی و  توسعه سیطره به جای دیگر از پاره‌های تن کشورهای اسلامی دیگر را نداشته باشد ضمن اینکه قدس و فلسطین مربوط به مردم فلسطین است که غاصبانه در دست رژیم صهیونیستی قرار گرفته و هرکسی که خاکی را غصب کند باید آن خاک را به صاحبان آن برگرداند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی و مستکبرین خواهد بود، گفت: اتحاد مردم در این خصوص، حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی را تقلیل خواهد داد به طوی که اگر همه مسلمانان با هم متحد باشند به طور قطع حمایت‌های آمریکا برای رژیم کارساز نخواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: حضور مردم بیانگر هوشیاری، کیاست، بصیرت و همدردی و دفاع از جهان اسلام خواهد بود که لاز م است همه هوشیارانه در روز قدس شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در فضای مجازی و رسانه‌های معاند و خارجی، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین در  تلاش برای بازدارندگی مردم از حضور در راهپیمایی روز قدس است، یاداور شد: آنها شعارهای ضد فلسطینی سر می‌دهند که این از مکرهای شیطان است و باید  توجه داشت که نباید اسیر این مکرهای شیطانی باشیم بلکه در مقابل آن تمام قامت قرار گرفته و مقابله کنیم تا به زودی پیروزی فلسطین را به عنوان یک کشور اسلامی شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات