خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهور استان همدان خبر داد
رئیس پلیس راهور استان همدان از اعمال محدودیت های ترافیکی روز قدس در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۲۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

محدودیت های ترافیکی روز قدس در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی فکری از اعمال محدودیت های ترافیکی روز قدس در همدان خبر داد و بیان داشت: از ساعت ۹ صبح تردد وسایل نقلیه شخصی از خیابان های ششگانه به میدان حضرت امام خمینی (ره) ممنوع است.

وی گفت: از ساعت ۱۰ صبح به بعد و با شروع تجمع راهپیمایان در میدان امام خمینی (ره)، محدودیت تردد برای تمام وسایل نقلیه (خودرو و موتورسیکلت) در میدان امام و شش خیابان اصلی منتهی به آن در شهر همدان به اجرا درخواهد آمد.

رئیس پلیس راهور استان همدان تصریح کرد: توقف در خیابان شریعتی از میدان حضرت امام(ره) تا میدان شریعتی و در خیابان پاسداران از میدان شریعتی تا کوچه منتهی به حمام صفا از ساعت ۷:۳۰ روز جمعه تا پایان مراسم نماز جمعه ممنوع است و در صورت پارک وسایل نقلیه نسبت به انتقال آنان توسط جرثقیل اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با عبور راهپیمایان از خیابان شریعتی و تقاطع خواجه رشید، تردد وسایل نقلیه از سمت میدان امام زاده عبدالله و میدان آرامگاه به سمت تقاطع خواجه رشید ممنوع است.

فکری گفت: پس از ورود راهپیمایان به میدان شریعتی و حسینیه حضرت امام (ره)، تا پایان مراسم نماز جمعه تردد تمام وسایل نقلیه از سمت سه راهی شهید زمانی، سه راهی شکریه، خیابان مهدیه جنب کانون مهدیه و تقاطع خواجه رشید به سمت میدان شریعتی و خیابان پاسداران ممنوع خواهد بود.

وی عنوان کرد: در سایر شهرستانهای استان همدان نیز محدودیت های ترافیکی مانند سال های گذشته و از ساعت ۸ اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات