خبرهای داغ:
مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان عنوان کرد
مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان برای نونهالان مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه گفت: آموزش قرآنی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این مجموعه است که در ماه مبارک رمضان به صورت جدی دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۳۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

آموزش قرآنی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ماه رمضان در مهد قرآنی ریحانه همدانلیلا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب در راستای تقویت و ترویج مسائل دینی و اعتقادی در جامعه دانست و اظهار کرد: رمضان ماه پربرکتی است که در آن مؤمنان برای قرب الهی در آزمون بزرگی حضور یافته و مورد لطف و رحمت الهی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان برای نونهالان مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه عنوان کرد: آموزش قرآنی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این مجموعه است که در ماه مبارک رمضان به صورت جدی دنبال می‌شود.

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اهداف و برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سال جاری همانند سال‌های گذشته دنبال و اجرایی می‌شود، گفت: آشنایی با سیره اهل بیت(ع) به خصوص الگو گرفتن از امام علی(ع)، برگزاری مسابقه اذان و نقاشی با موضوع شب قدر، تصویرسازی احادیث ماه مبارک رمضان و آشنایی با روزه‌داری، تشویق نونهالان به گرفتن روزه کله گنجشکی و حضور در راهپیمایی روز قدس از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی برای نونهالان طی ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به فرامین امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در نهادینه کردن مفاهیم قرآنی تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر برگزاری مسابقات قرآنی در بین نونهالان، برای مادران نونهالان نیز جلسات ختم قرآن و تفسیر مفاهیم جزء سی قرآن همراه با مسابقه روزانه برگزار می‌شود.

یوسفی از برگزاری مراسم ضیافت افطاری ویژه نونهالان مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) خبر داد و یادآور شد: در لیالی قدر نیز برنامه‌ای ویژه برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از فضای معنوی ماه رمضان در خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان خاطرنشان کرد: با کمک خیرین در این خصوص نیز اقداماتی صورت گرفته واز نیازمندان حمایت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات