خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: همزمان با ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به جمهوری اسلامی ایران در نهاوند، مراسمی با حضور ۹۲ آزاده سرافراز شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۷۱۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

مراسم بزرگداشت آزادگان در نهاوند برگزار می‌شودعلی عباس خدارحمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند گفت: باید با تمام وجود در خدمت ایثارگران عزیز بود و با اخلاق حسنه و متواضعانه پای درد و دل ایثارگران و خانواده معظم شهدا نشست.

وی افزود: به طور قطعی پیشرفت در مسیر خدمتگزاری به جامعه ایثارگری به اخلاق‌مداری و داشتن روحیه خوب وابسته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند با اشاره به گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن عنوان کرد: همزمان با ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به جمهوری اسلامی ایران در نهاوند، مراسمی با حضور ۹۲ آزاده سرافراز شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ۸۵۱ شهید سرافراز شهرستان و جمعیت ۲هزار و ۱۴۱ نفری جانبازان شهرستان گفت: اگر معتقد هستیم خدمت به ایثارگران ارزشمند و از تقدس خاصی برخوردار است باید با اخلاص و برای رضای خدا کار کنیم و خدمت به مردم به ویژه جانبازان و ایثارگران را حاصل خوبی برای آخرت خود بدانیم.

خدارحمی با بیان اینکه در بنیاد کار کردن افتخار و در خدمت ایثارگران بودن سعادت است، افزود: خادمان شهدا اگر امروز مسئولیت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را قبول کرده‌اند باید با تمام وجود در خدمت جامعه ایثارگری باشند و حق جامعه ایثارگری را به خوبی ادا کنند و خوشبختانه بنیاد با تمامیسختی‌ها در ارائه خدمت به ایثارگران در مسیر پیشرفت قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات