مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف استان بوشهر اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از اعلام مسیر‌های این راهپیمایی در شهر‌های استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۴۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نصرالله شفیعی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از دوراندیشی‌های امام (ره) است که در بیداری و ایجاد امید در دل مسلمانان و مظلومان نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

وی، نابودی رژیم صهیونیستی را یکی از اهداف مهم راهپیمایی مسلمانان در روز جهانی قدس دانست و افزود: تا زمانی که غده سرطانی رژیم اشغال‌گر قدس در منطقه و قبله نخست مسلمانان مستقر است فریاد اعتراض آمیز مسلمانان طنین انداز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تعیین مسیر راهپیمایی در شهر‌های استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر‌های استان بوشهر قبل از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود که این مراسم در بوشهر ساعت ۱۱ از خیابان امام (ره) روبه‌روی بانک صادرات آغاز و با حضور مومنان روزه‌دار در مصلی جمعه این شهر ختم می‌شود.

شفیعی، سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بوشهر در مصلی جمعه این شهر را سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران دانست و افزود: این مراسم همزمان از شبکه استانی بوشهر پخش می‌شود.

وی، با اشاره به تعیین مسیر راهپیمایی در ۳۳ شهر دیگر استان بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان ساعت ۹:۳۰ دقیقه از میدان شهید چمران تا مصلی جمعه برگزار و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام عرفان اعزامی از حوزه علمیه قم تعیین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به دیگر مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر‌های استان بیان کرد: این مراسم در خورموج ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از چهار راه بازار، جم ساعت ۱۲ از سه راه بانک صادرات، دیلم ۱۰:۳۰ از ناحیه مقاومت، گناوه، عسلویه، دیر، تنگستان و کنگان بعداز اقامه نماز جمعه و عصر از مصلی جمعه این شهر‌ها برگزار می‌شود.

شفیعی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در چغادک ساعت ۱۱:۳۰، بادوله ساعت ۱۲، آب‌پخش ۱۱:۳۰، شبانکاره ۱۲:۳۰ دقیقه، آبدان، کاکی و خارگ ساعت ۱۲ خبرداد و بیان کرد: این راهپیمایی در دالکی ساعت ۱۰، بوشکان و فاریاب و طلحه ۹ صبح و شهر‌های سیراف، وحدتیه، سعدآباد، عالی‌شهر، دلوار، امام حسن (ع)، بردخون، نخل تقی و چاه مبارک بعداز اقامه نماز جمعه و عصر از مصلی جمعه این شهر‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی قدس در بردستان، کلمه و دوراهک ساعت ۸ تا ۹ صبح افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در دیگر شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر با حضور مردم روزه‌دار با برنامه ریزی انجام شده برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر حضور پرشور مردم استان بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: از مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار استان بوشهر انتظار می‌رود با وجود گرمای شدید هوا همچون سال‌های گذشته با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم ستم دیده غزه و انزجار خود را از اسرائیل غاصب و جنایات آمریکا نشان دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات