مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی ۳۰۰ خانه و موسسه قرآنی در شهرها و روستاهای استان گفت: ۵۰۰ پایگاه‌‌های تابستانی اداره کل تبلیغات اسلامی در خانه‌ها و موسسات قرآنی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۳۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۷

۵۰۰ پایگاه تابستانی در خانه‌ها و موسسات قرآنی استان بوشهر راه‌اندازی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل تصریح کرد: این نهاد در سال 1360 به فرمان امام راحل فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به شرایط دهه 60 اولویت این نهاد دفاع مقدس و مقابله با دشمنان متجاوز بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اعزام مبلغ به مناطق مختلف را از برنامه‌های مهم اداره کل تبلیغات اسلامی دانست و گفت: در این زمینه طرح استقرار روحانی در مناطق محروم و روستایی اجرایی شد و 110 مبلغ روحانی در قالب تمام وقت و نیمه وقت به مناطق مختلف استان بوشهر اعزام شد.

سروستانی، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: در این عرصه فعالیت متنوعی در قالب تشکل‌های مردمی از طریق موسسات و خانه‌های قرآنی ارائه می‌شود.

وی، از شناسایی و ساماندهی 300 موسسه و مرکز قرآنی در استان خبرداد و بیان کرد: به سبب اجرای 40 طرح قرآنی، استان بوشهر در این عرصه در کشور دو سال متوالی به عنوان استان برتر در عرصه فعالیت قرآنی معرفی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به فعالیت هیئت‌های مذهبی گفت: اکنون افزون بر یک‌هزار و 200  هیئت مذهبی و 700 مداح در استان بوشهر ساماندهی شدند.

سروستانی از فعالیت 200 کانون فرهنگی تبلیغی خبرداد و افزود: این کانون‌ها در زمینه انواع فعالیت و  اطلاع رسانی دینی خدمت ارائه می‌دهند و جمعیت بانوان فرهیخته یکی از تشکل‌های مردمی در این حوزه نقش مهمی دارد.

وی، با اشاره به فعالیت‌های تابستانی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تابستان امسال 500 پایگاه‌‌ها اداره کل تبلیغات اسلامی در خانه‌ها و موسسات قرآنی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر  با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی خاطر نشان کرد: در طول سال 70 هزار نفر روز تبلیغ در استان به همکاری 110 روحانی مستقر در شهرها و روستاها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها