اسلام مرادی ضمن تشریح وظیفه اسلامی و دینی در قبال قدس، وظیفه انسانی و ایرانی در قبال فلسطین و ثمره این مقاومت تصریح کرد: به فضل الهی جبهه مقابل یعنی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی رو به افول و سقوط است. لذا اکنون که جبهه مقاومت را نزدیک خیمه معاویه زمان یعنی رژیم اشغالگر قدس می بینند برای پراکندن این جبهه و ممانعت از سقوط رژیم صهیونیستی برنامه هایی را برای محور و راس هرم جبهه مقاومت بعنی ایران تدارک دیده اند.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۵۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ اسلام مردای در مراسم پایانی راهپیمایی مردم دیلم درروز جهانی قدس ابتدا علت حضور مردم در هوای گرم وشرجی در راهپیمایی روز قدس را غیرت دینی که منشا الهی دارد دانست وگفت: مسئله قدس برای ما مسلمانان یک مسئله مقدس است چون قدس اولین قبله مسلمین و محل معراج نبی مکرم اسلام است.

فرمانده سپاه دیلم اظهار نمود: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و شکست محور یهودی عربی داعش در مقابل محور مقاومت انگیزه مضاعفی را به مسلمانان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین داده است و همه قرائن و شواهد حاکی از آن است که فرزندان با انگیزه و شجاع فلسطین قفس های پوشالی میان خود و سرزمین مادریشان را در هم خواهند شکست لذا لازم است نام و یاد فلسطین بعنوان روز قدس و یادگار امام همیشه درتاریخ مانا و جاوید بماند.

 

اسلام مرادی ضمن تشریح وظیفه اسلامی و دینی ما در قبال قدس، وظیفه انسانی و ایرانی ما در قبال فلسطین و ثمره این مقاومت در بخشی دیگر تصریح کرد:  به فضل الهی جبهه مقابل یعنی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی رو به افول و سقوط است. لذا  اکنون که جبهه مقاومت را نزدیک خیمه معاویه زمان یعنی رژیم اشغالگر قدس می بینند  برای پراکندن این جبهه و ممانعت از سقوط رژیم صهیونیستی برنامه هایی را برای محور و راس هرم جبهه مقاومت بعنی ایران تدارک دیده اند.

وی در این رابطه افزود: بنا به فرمایشات حضرت امام خامنه ای حفظه ا... تعالی در حرم مطهر امام (ره) نقشه های دشمن پرداختن به چالش های داخلی است که می توان به مواری چون تحریم های جدید، نا امید کردن مردم، جنگ اقتصادی و تحریک گسل های قومی مذهبی به کمک شیعه انگلیسی، به میدان کشاندن دراویش گنابادی، استفاده از تجمعات اصناف و تبدیل آن به مسئلع ضد امنیتی برای نظام اشاره کرد لذا لزوم هوشیاری و اتحاد هرچه بیشتر مردم عزیز و همیشه در صحنه ما را می طلبد.

سرهنگ مرادی اظهار داشت: این ها برنامه ها و نقشه های دشمن برای حفظ هیمنه رژیم صهیونیستی است آن رژیمی که دیگر نه تنها از سوی ایران بلکه از سوی گروههای کوچک مقاومت دیگر احساس امنیت نمی کندو خود در نشست های خصوصی این مسئله را مطرح می کند و با عبور از شعار نیل تا فرات اکنون در این اندیشه اند که آیا ما تا 25 سال دیگر خواهیم ماند؟

سخنران راهپیمایی روز قدس دیلم در پایان ابراز امیواری کرد که انشالله این روز جهانی تمام مسلمانان جهان را در صف واحد قرار دهد و آرزوی دیرین امام راحل برای رهایی قدس شریف عملی گردد.  

فرمانده ناحیه مقاومت دیلم: به فضل الهی جبهه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی رو به افول و سقوط استفرمانده ناحیه مقاومت دیلم: به فضل الهی جبهه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی رو به افول و سقوط است

ارسال نظرات