خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان:

گروه‌های "جهاد اجتماعی" بسیج دانشجویی در اصفهان راه‌اندازی می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان از راه‌اندازی گروه‌های جهاد اجتماعی در حاشیه شهرها توسط پایگاه‌های بسیج دانشجویی در اصفهان خبر داد
کد خبر: ۹۰۲۳۳۴۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

رضا غفوری ۵ خرداد در جمع دانشجویان جهادگر در ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان اظهار داشت: کار برای رضای خدا و در برابر دشمن از خصیصه‌های شاخص فعالیت جهادی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جنگ اقتصادی و فرهنگی به‌صورت تمام‌عیار توسط دشمنان علیه ملت و نظام ما در حال انجام گرفتن است، گفت: دشمن درصدد هست تا در این جنگ‌ها نظام ما را دچار استحاله کند و از انقلاب اسلامی امتیاز بگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان تأکید کرد: جبهه استکبار به دنبال القای فضای یاس و ناامیدی به ملت ما است تا مردم، نظام اسلامی را ناکارآمد بدانند.

وی تصریح کرد: بچه‌های جهادگر و جهادی باید در برابر این زیاده‌خواهی دشمنان باقدرت ایستادگی کنند که مهم‌ترین مکان‌ها برای چنین جهادی، در مناطق حاشیه شهرها و عمق روستاها است.

غفوری با بیان اینکه بسیجیان جهادگر می‌توانند باروحیه جهادی در دل روستانشینان و حاشیه‌نشین‌ها ایجاد امید و سرزندگی بکنند، ادامه داد: هر پایگاه بسیج دانشجویی یک گروه جهاد اجتماعی در حاشیه شهر را راه‌اندازی خواهد کرد.

ارسال نظرات