مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در فریمان برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی شهرستان فریمان در محل نمازخانه آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۶۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد حسین ایزدی یزدان آباد، امام جمعه شهرستان فریمان در این مراسم با گرامیداشت روز فتح خرمشهر، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول و روز پیروزی حزب الله لبنان را نماد مقاومت و افتخار ملت ایران و شیعیان جهان در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح و از معجزات الهی برشمرد و خاطر نشان کرد: رهبری حکیمانه رهبر کبیر انقلاب، تلاش وغیرت رزمندگان و قوت‌های درونی این غیورمردان باعث شد که با توکل بر خداوند متعال بتوانند خرمشهر را از دست دشمنان متجاوز آزاد کنند.

حجت الاسلام ایزدی گفت: این رزمندگان توانستند با اتکال به خداوند و توجه به خود و قدرت درونی خود و نگاه به درون جامعه و با انگیزه‌های بسیار قوی در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل پیروز شوند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: هر چه در مقابل دشمن کوتاه بیاییم آن‌ها گستاخ‌تر خواهند شد و در موضوع برجام هم همین گونه است و آن‌ها به تعهدات خود پایبند نیستند چرا که دشمنی آن‌ها با ما به خاطر موضوع اتمی و موشک نیست بلکه آنان خواهان برچیده شدن نظام اسلامی هستند.

گفتنی است؛ در پایان با حضور مسئولان و به منظور اعلام برائت از دشمنان اسلام و اعتراض به سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکا پرچم این کشور به آتش کشیده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها